Sneeuw, kastje en 2000 dingen

Het sneeuwde vanmorgen! Gelukkig nog snel een foto gemaakt want nu is bijna alles weer weg.


Ik vind het altijd zo'n mooi gezicht, zo vredig. Het is alleen jammer dat je het niet alleen vanuit je kamerraam kunt bekijken. Ik moet er toch echt doorheen om naar school te gaan. Met dit weer ben ik extra blij met m'n bakfiets. Ik ben niet zo'n held.. en met een bakfiets kun je niet omvallen. Net als zijwielen zeg maar :-)
Vanmorgen maakte ik nog maar eens een 'kastje' schoon. Een keukenla in dit geval:
 
 
Het zat vol kruimels en stof. Gelijk de boel maar weer eens gereorganiseerd. Dit mag weg:

 
En zo ziet het er nu uit:

 
Op het eerste gezicht niet eens zoveel verschil he? Toch is dat er wel! Er zijn 11 dingen uit. (bovenstaande foto + 3 lepels van de flesvoeding) En natuurlijk alles stof en kruimels. Zo, dat is er dan maar weer één!
De teller voor de 2000 dingen staat nu op 1773.
Dit ging er weg:
- 11 dingen uit de keukenla
- 11 kartonnen boekjes (naar de markt)
- 3 boekjes uit het nachtkastje
- vol schrijfboekje
- dierenkaartje AH
 
En maar weer verder met alle projecten! Het komt vast goed. Deze week hoop ik een evaluatie te geven van de doelen van november en de nieuwe doelen van december. oei oei oei..
 
 

Reacties

  1. Ik wil ook zo graag een bakfiets. Ze zijn gelukkig nu ook wel tweedehands te krijgen. Ik ga maar sparen;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik geniet vooral van sneeuw in het weekend en vakanties, omdat de kinderen er dan niet door moeten naar school.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!