En nog een laatje van de boekenkast!

Deze week heb ik het andere laatje van de boekenkast ook onder handen genomen. Deze la gebruik ik niet zo veel en ik wist ook wel ongeveer wat er in zat:

 
O ja, dat is waar ook! Dit boek wil ik in januari eens gaan gebruiken. Er zit een schema in waarin je kunt invullen of je gesport hebt, stille tijd heb genomen, genoeg water heb gedronken, gezond heb gegeten enz. Ik ben wel een beetje (lees: heel erg) van de lijstjes..

 
Zo, de bonnen weer in het bakje, de boekjes op een stapeltje, en wat dingen eruit: prima zo! 

 
Dit gaat weg! Weer 5 dingen..

 
2000 dingen lijstje:
- lege blikken (in de oud ijzer bak bij m'n ouders) 10
- Herenblouse (paste manlief niet meer, het zat altijd onder een trui, maar de trui was versleten en blouse kan hij niet alleen aan, weg ermee!)
- 3 damesblousen (ik vind een blouse vreselijk om te dragen.. waarom zou ik ze nog bewaren?)
- 1 autozitje (naar oma)
- plastic lepeltje
- 2 cadeautjes (uit de cadeautjesvoorraad, die ook mag slinken ;-))
- 30 Kerstkaarten (géén nieuwe gekocht, alles nog van vorige jaren, eerst opmaken!)
- 1 kleerhanger
- 2 medicijndoosjes (liggen leeg in de medicijndoos, alweer té bewaarderig!)
- 1 tijdschrift (naar m'n vriendin)
- 1 trui ( naar een zwangere vriendin)
- bakje van de flesvoeding (zo-een die je mee neemt als je weggaat met afgepast voeding, was kapot en zoonlief heeft geen flesvoeding meer nodig)
- bus van bambix (overbodig geworden, Yes!)
 
1667-55=1612
 
Oké, we gaan door met de kastjes! Ik maak niet van alle kastje een foto, maar ik probeer er wel elke dag één schoon te maken. Zo kom ik er wel, bij die 2000 dingen..

Reacties

  1. Oei, bloesjes... heb ik ook een hekel aan.
    Je gaat lekker zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig! ik krijg er ook terug zin in als ik je blogje lees!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er weer netjes geordend uit. Ik kom soms ook dingen die ik echt leuk vind, maar toch was vergeten...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!