Boekenkastlaatje

Om m'n doelen te halen moet ik wel wat gaan doen natuurlijk..
Dus ging ik aan de slag met de eerste lade uit m'n mooie boekenkasten.
Een beeeeeetje rommelig is het wel he.. Ik haalde alles eruit en zocht de spullen gelijk uit.

 
Kijk, dit is m'n nieuwe agenda. Ik koop zelden iets duurs wat ook met minder had gekunt, behalve een agenda. En deze vond ik zo mooi! Die kleur alleen al! Terwijl ik over het algemeen toch wel van de kleurtjes ben, vond ik deze wel erg mooi.

 
Ook vanwege het 'onze Vader' dat erin staat. Ken je dit gebed? Anders moet je het eens doorlezen..

 
En dit is m'n adressenboekje. Pip, duur? Welnee, ik geloof dat ik in de opruiming van de opruiming er 3,95 voor heb betaald. En ja, ook deze vind ik erg mooi!

 
Zo, alle troep er weer uit. Voor mij is het overzichtelijk zo, ik weet weer wat erin zit en er zijn 26 dingen uitgegaan, gelijk in de kliko!

 
En dit is een mooi meevallertje! De spaarkaart was bijna vol, maar met een paar zegeltjes uit m'n portomonix is'tie helemaal vol. Nu nog even kijken wat ik ervoor kan halen, want deze kaart is al een poosje verlopen. Gelukkig doen ze niet moeilijk, en mag ik iets uit het actuele lijstje uitzoeken. (tenminste.. de vorige keer wel, 3 jaar geleden ;-)).

 
Nu nog even m'n 2000 dingenlijstje bijwerken! Dit is allemaal uit huis gegaan:
- zwarte korte broek maat 122 (gekregen, staan draken op, afschuwelijk!)
- 13 muziekstukken
- 1 muziekboek
- 12 sinterklaascadeautjes (aan familie e.d.)
- 26 pennen
- 26 'rommels' uit de boekenkastla
- antieke sigarenmal (lag te verstoffen op zolder, aan zusje gegeven)
- babyblouse maat 74 (naar neefje)
- 1 tijdschrift (naar m'n zus)
- 1 paar pantoffeltjes
- 1 paar schoenen maat 21
- 6 stuks babykleding
- 5 stuks kinderkleding
- 10 'rommels' uit handtas (denk aan bonnen, pennen e.d.)
- inhoud van een map
 
1773 - 106 = 1667
 
Mooi zo!


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!