Boekenkasten SCHOON!

Vandaag moest het toch echt maar gebeuren. De twee kastjes van de boekenkasten. (klinkt grappig he..). Al met al was het maar een half uurtje werk. De boekenkasten zijn nu schoon en opgeruimd, en één doel is in ieder geval gehaald. Kijk:

 
Dit is de rechterboekenkast. Bovenin staan 2 bakken met CD's en bandjes, en een stapel kinderboeken (die af en toe allemaal over de vloer gaan ;-)). Onderin staan wat mooie bloempotten die ik wil bewaren.

 
Zo, het stof is weg. Ik vind de 'weggooioogst' alleen wat weinig..:

 
 De linkerkast dan maar. Hier staat de radio/CDspeler en de bakken met CD's. Netjes gesorteerd. Tenminste, het WAS netjes gesorteerd, maar inmiddels staat er 'wat' voor.. Oeps.. waar hadden we die bakken ook al weer voor?!

 
Zo, dat is beter! Het kleine stapeltje met CD's mag tijdelijk blijven liggen. Het zijn kerstCD's, en anders moet ik steeds alles uit de bak pakken. Dit is wat makkelijker. Gemak dient de mens, toch?

 
Voor vandaag ben ik tevreden. 2 schone kastjes op één dag!
Dit ging er afgelopen dagen weg:
 
2000 dingen:
- Pepermolen (brak overmidden :-()
- 1 tijdschrift
- 2 kartonnen boekjes (kliko!)
 
1612 - 4 + 1608
 
Hmm.. dat kan beter! Ik blijf m'n best doen, maar volgende week heeft oudste vakantie. Ook manlief is een paar dagen vrij. En nee.. met de kerst ga ik geen kastjes poetsen. We denken dan aan de komst van de Heere Jezus op aarde, wat een wonder dat Hij mens wilde worden! 


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!