Het jaar 2012

Nu we bijna aan het einde van het jaar zijn gekomen, is het tijd om terug te kijken, en je zegeningen te tellen. Dit laatste is goed om elke dag te doen, maar toch doe ik dat nog meer aan het einde van een jaar.
Afgelopen jaar heb ik het bloggen ontdekt. Ik las al een lange tijd mee met Teunie, en dat werden er steeds meer. Totdat ik de knoop doorhakte en zelf een blog begon. Het blijkt een soort uitlaatklep te zijn, wat ik heerlijk vind! Het is natuurlijk nog leuker dat al die stukjes ook nog eens gelezen worden! Ik wil daarom alle lezers bedanken! Dit zal het laatste berichtje zijn voor dit jaar, maar D.V. 2013 weer hartelijk welkom!

Afgelopen jaar mochten we een zoon krijgen, onze derde. Nu is hij alweer 8 maanden. Elke dag genieten we van hem én de andere twee jongens. Wat een zegening!
Afgelopen jaar hadden we / waren we:
- elke dag te eten,
- elke dag een dak boven ons hoofd,
- het overgrote deel gezond en werden we beter als we ziek waren,
- de kracht om te gaan werken en om de kinderen te verzorgen,
- energie om vrijwilligerswerk te doen,
- enzovoorts!

Tel je zegeningen! Ken je dit lied? Ik wil er dit 'blogjaar' mee afsluiten:

Tel uw zegeningen, één voor één,
tel ze alle en vergeet er geen.
Tel ze alle, noem ze één voor één,
en ge ziet Gods liefde dan door alles heen!

Reacties

  1. Heel mooi wat je schrijft en zo'n mooi lied wat wij regelmatig aanhalen. Deden maar meer mensen dat hun zegeningen tellen , dan wass er minder onvrede en jaloezie. Veel goeds gewenst voor 2013

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi blogje van jou...al lees ik het nu pas.
    We hebben inderdaad nog zoveel zegeningen, die we ontvangen uit Zijn hand...
    Ook voor jou en je gezin, een gezond, gelukkig en liefdevol nieuwjaar toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!