Evaluatie doelen november

En dan hier eindelijk de evaluatie van de 10 november doelen!

1. 5 dingen op marktplaats zetten. Niet gedaan, maar alles wat ik op MP wilde zetten weg gegeven. Wat ons betreft ook prima!
2. De box aan de kant schuiven en schoonmaken. Yes!
3. 1 kg. afvallen. Niet dus.. dit plan verschuif ik maar naar januari...
4. 7 (!) boeken lezen. Dat bleek inderdaad wel erg veel te zijn. Het is me gelukt om 5 boeken te lezen. De anderen heb ik verlengd.
5. Knopen aannaaien. Blijvend gruwelijk, nog steeds niet gedaan..
6. Schoenen poetsen. Yes!
7. Foto's van onze jongste uitzoeken. Oké, dit is dus ook zo'n klus, mee naar december!
8. Afspraak maken poli voor onze oudste. Ja, en ook al geweest!
9. Een keer naar de markt om groenten en fruit te kopen. Nee, ik ben niet naar de grote markt geweest maar wel naar de kleine, ook goed!
10. 4 tijdschriften lezen en weggeven/weggooien. Ja! Weer wat minder in huis!

Helemaal tevreden ben ik nog niet. 6 van de doelen zijn min of meer gehaald, de andere 4 verdwijnen of verschuiven. Lezen jullie vast meer over ;-)

Heb jij ook doelen?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!