Eetplan week 6

Nog steeds is de diepvries niet zo leeg als ik zou willen, en de voorraadkast idem dito.. Daar gaan we deze week weer wat aan doen!


Zondag: Broccoli, aardappels en beenham
Maandag: Spinazie (diepvries), schnitzels (diepvries) en aardappels
Dinsdag: Bami (mie uit de voorraadkast, kip uit de diepvries)
Woensdag: Andijviestampot
Donderdag: restjes (deels uit de diepvries)
Vrijdag: bij mijn ouders eten!
Zaterdag: Patat (ligt nog in de diepvries)




Zodra ik weet wat we donderdag eten, pas ik het aan!

Reacties

  1. Eetse! Die beenham klinkt lekker! Hier zijn we ook de diepvries aan t leegeten. Zaten zelfs nog kersen in van de zomer... Zijn nu lekker door de smoothie. En dan kan ik over een tijdje beginnen met gericht extra koken voor (na) de kraamtijd en is er ruimte om dat in te vriezen. Wij hebben een diepvries met drie laadjes, als je even niet uitkijkt zit ie al vol;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ja, de beenham was ook lekker :-)
      Slim om extra te koken! Heel handig voor de kraamtijd. Er hoeft niet zoveel gekookt te worden, en je hebt niet zoveel afwas ;-)
      Dat hebben wij dus ook, 2,5 laadjes.. Even niet opletten en je boodschappen kunnen er niet meer bij :(

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!