Update's doelen, keuken, klusjes en schoonmaakrooster!

Even en update over allerlei 'lopende zaken'. ;-)


Allereerst: hoe gaat het met de 101 doelen?
Nog lang niet klaar natuurlijk, maar ik heb wel een goed begin gemaakt! Sommige doelen zijn behaald en met een aantal ben ik bezig. Wil je iets lezen over een behaald doel? Ga dan naar de 101 doelen pagina en ga met je muis op een GROEN doel staan, klik erop, en je komt vanzelf bij het verslag daarover!


Met de doelen die ORANJE gekleurd zijn ben ik bezig.
Doel 7, andere bloggers in het zonnetje zetten. Dat heb ik nu één keer gedaan en wil dit nog minimaal 4 keer doen.
Doel 9, 15 kg. afvallen.. Het gaat niet hard, maar het begin is er. Ik ga niet aan één of ander dieet beginnen maar wil liever m'n hele eetgedrag omgooien. Daarom gaat het afvallen niet zo hard. Hier volgt vast nog een update van..
Doel 85, Fotoboek 2016 bijhouden, vorige week de foto's van februari 'ingeplakt' dus dat zit wel goed!
Doel 89, voor 500 euro verkopen op marktplaats. Ik ben op de goede weg! Mede doordat ik onze salontafel verkocht.
Doel 97, een maand geen verpakte koekjes kopen. (m.u.v. ontbijtkoek). Tot nu toe is het gelukt! (begonnen 25/2)
Doel 101, behaald, blog volgt!


De plannen voor de komende weken:
- Doel 5, fotokaarten maken. Ik heb alles in huis, dus kan zo beginnen.
- Doel 7, een blogger in het zonnetje zetten
- Doelen 12 en 13, allebei een keer doen
- Doel 27, schoonzusje uitnodigen voor een patatmaaltijd
- Doel 32, buitentafel ontgroenen
- Doel 56, een keer met de kinderen naar een concert, staat gepland!
- Doel 59, een nachtje met manlief weg, staat gepland!
- Doel 71, hummus maken
- Doel 82, een cadeautje voor m'n schoonouders bedenken voor het oppassen
- Doel 96, glasverzekering aanpassen


Wat de doelen betreft: werk aan de winkel!


Keuken
Zoals ik hier (klik) al schreef doen we mee aan een wedstrijd. We hebben onze keuken opgegeven bij de winkel waar we 'm gekocht hebben en kunnen zo een bon van 200 euro winnen. Omdat we de kamer aan het 'mooi maken' zijn zou deze bon heel goed van pas komen! Een aantal van jullie stemden op onze keuken, daarvoor HARTELIJK DANK! Wil je nog stemmen? Dan kan natuurlijk! Klik HIER om te stemmen! (keuken met bar). Wat heel erg leuk is.. tot nu toe hebben we de meeste stemmen! Maar nr. 2 zit ons op de hielen.. dus elke stem telt! Het enige wat je hoeft te doen is op de link klikken, naar beneden scrollen om de juiste foto op te zoeken (foto keuken met bar), er met je muis overheen te wrijven en het HARTJE aanklikken. That's it! Dank je wel alvast! Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte!


Klusjes
Was het je al opgevallen dat ik geen Extra-Klusjes-Blog meer publiceer? Dat is niet omdat er niets gebeurt, maar ik loop wat achter met m'n schoonmaakrooster, en wil dit dolgraag bijwerken. Deze week deed ik de hele kelderkast, en dat was best een pittige klus! Laten we zeggen: dit was een klus dat wel 5 extra klusjes waard was ;-).


Schoonmaakrooster
Zoals ik al zei.. ik loop achter. Week 1 t/m 6 zijn gedaan. Week 8 en 10 ook. Ik heb de zomerkleding bewust even laten liggen omdat ik het toch nog te vroeg vond, en deze klus geruild met de kelderkast. Het is jammer dat ik achterloop maar nog niet te laat om de achterstand in te halen. Daar gaan we dus voor!


Zo, dat waren weer heel wat update's! Fijn dat je kwam lezen (en stemmen ;-)). Iemand nog een leuk koekjesrecept zonder chocola, kokos en 'stukjes'?


Reacties

  1. Gestemd. Ik zag dat je met flink wat stemmen bovenaan stond. Ik hoop voor je dat je gaat winnen. . Het is je van harte gegund.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had gisteren al gestemd. Ik heb de badkamer deze week flink onder handen genomen, maar zit te bedenken dat het misschien beter is om ook iets meer lijn in mijn extra klussen te krijgen. Net als bij jou. Ik zal eens even sneupen op je pagina.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw wat ben je goed bezig,ga zo door he.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 'k Had al gestemd maar net even gekeken hoe de stand nu is: je loopt nog mooi voorop! Hier gaat het met de extra klusjes ook niet zo hard momenteel. Er komt steeds iets tussen... 'k Wil eigenlijk voor eind april het hele huis weer een goede beurt gegeven hebben (incl. kasten opruimen etc.), dus dat wordt nog even aan de slag ;-) Zojuist ging er een pak koffie kapot in de kelder (over de vloer en overal tussen) dus dat wordt nu de eerste 'grote schoonmaakklus'.
    De kinderkleren heb ik wel deze week al uitgezocht en grotendeels klaar, dat geeft wel een lekker gevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt me aangemoedigd met je kinderkleren, ik heb 't vanmiddag ook allemaal gedaan!

      Verwijderen
  5. Hoi Helma, ik wilde net op je keuken stemmen maar als ik op het hartje klik, komt er geen stem bij. Ik doe het met mn telefoon, weet niet of het daaraan ligt? Grtjs Jobje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, lief van je! Als het hartje rood kleurt is het goed, de stemmen worden niet gelijk bijgeteld. Je kunt trouwens met je telefoon/computer/tablet apart stemmen..

      Verwijderen
  6. Ik loop op het moment helaas ook achter wat betreft klusjes en huishoudelijke taken...

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aan het werk! Het is mooier weer, dat motiveert wel, vind je niet?

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!