Je mag NU stemmen! ;-)



Onze keuken, mijn plekkie! Ik breng hier heel veel tijd door, en ben nog steeds erg tevreden met de keuze voor deze keuken. Vooral de bar is erg geliefd hier.


Willen jullie me helpen? Ik heb onze keuken opgegeven voor een wedstrijd bij Van Wanrooij. De prijs is een cadeaubon van 200 euro van VT - wonen. Juist nu we de kamer aan het mooi maken zijn! Dat zou heeel erg goed uitkomen!


Klik op de link hieronder, en STEM!


http://www.vanwanrooij-warenhuys.nl/fotowedstrijd/


Misschien is het overbodig om te zeggen, maar het gaat om de keuken zoals hierboven, 'keuken met bar' staat erbij.


DANK JE WEL!

Reacties

  1. Mijn stem staat erbij, jullie hebben de mooiste keuken! Succes! Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gestemd! (op jullie keuken natuurlijk ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een stem erbij. Jou keuken is mooi toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gestemd! hoop voor je dat je gaat winnen. Succes. groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gedaan! Succes! Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. met veel plezier voor jou gestemd !!! Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. We gunnen je de prijs ! Ook onze stem is erbij .
    Groetjes,
    Clazien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Spannend hoor, ik hou het stiekem ook ren beetje bij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geprobeerd maar ik doe vast iets fout, het lukt me niet te stemmen.

    Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie keuken. Is het een bar of een hoge keuken tafel? interpretatie verschil, maar het blijft een mooie keuken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gestemd!! Heel veel succes.

    Liefs,

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. lukt me ook niet! Kan geen foto plaatsen.vul het in en dan met foto kiezen lukt het niet,grrrrr
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!