Eetplan week 11 en uit-tips gevraagd!

Een kort eetplan deze keer! Manlief en ik hopen donderdag en vrijdag samen weg te zijn, en opa en oma komen hier in huis, op de jongens passen.


Zondag: Wortels, aardappels, kipfilet
Maandag: Restjes
Dinsdag: Chili con carne
Woensdag: Groente, aardappels, vlees
Donderdag en vrijdag: mogen opa en oma bedenken
Zaterdag: Patat


Manlief en ik hopen naar Leiden te gaan. Heeft iemand nog tips voor uitjes? Dingen die we echt gezien moeten hebben? Alle tips zijn welkom!


Plaatje van internet

Reacties

  1. Nooit geweest dus geen idee! Maar ik hoop dat jullie mooi weer hebben en er lekker van kunnen genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik kan je hier niet mee helpen, maar lees graag de tips met je mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik kan je hier niet mee helpen, maar lees graag de tips met je mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kunt bij de vvv een stadswandeling halen, met de bus naar Noordwijk, diverse musea ( Naturalis is mooi) markt op zaterdag. Veel plezier. Groeten, Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig dat jullie samen uit gaan naar Leiden! Veel plezier gewenst alvast.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als je op google uit in Leiden in toest zie je een leuk filmpje over Leiden. Veel plezier samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Corpus, het museum van he menselijk lichaam vonden wij erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ligt er een beetje aan waar je van houdt. Er zijn diverse musea Corpus (erg leuk), Naturalis, museum voor volkenkunde en museum van ouden. Als je van natuur houdt: de hortus botanicus of huur een fiets en ga een rondje bollenvelden doen richting noordwijk, dan kun je gelijk even naar het strand. En als je er vrijdagavond nog bent is wandeltheater dolorosa een aanrader. Er zijn veel prachtige gebouwen in leiden die het bekijken waard zijn. Er zullen daarvoor vast wel wandelingen verkrijgbaar zijn. Als die open is de sterrenwacht kortom genoeg te beleven..... Veel plezier geniet vooral van het samenzijn en even tijd voor elkaar hebben.....
    Groetjes,

    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oeps moet natuurlijk museum voor oudheden zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leiden lijkt me prachtig, ik had meer tips voor Fryslan gehad. Maar dar was je al een keer geweest ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooh wat leuk zeg! Geniet er van saampjes!
    Hartelijk dank voor je kaartje, ik hoop je snel wat terug te kunnen sturen ;-) :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!