Eetplan week 12

Dinsdag, aanvulling:
Bedankt voor al jullie ideeen! Uiteindelijk heb ik er wat van kunnen maken.


Vanavond of morgen komt er een berichtje over ons uitje naar Leiden. Ik kan je al wel vast verklappen dat het heerlijk was!




Wat het eetplan betreft: ik ben een beetje inspiratieloos :-(. Ik heb werkelijk nog géén idee wat we allemaal gaan eten! Ik schrijf maar vast op wat ik al wel weet, dat is dan alvast het begin. Misschien hebben jullie nog ideeen? Maandag en dinsdag is manlief niet thuis met het eten.


Zondag: spinazie en aardappels ( was vergeten vlees uit te halen..)
Maandag: wortels, aardappels en een hamburgertje
Dinsdag: sperziebonen, aardappels en kibbeling
Woensdag: andijviestampot
Donderdag: pilav
Vrijdag: bruine bonensoep (diepvries) en restjes
Zaterdag: patat





Reacties

  1. Hier een drukke week, niet veel tijd om te koken. Dus een aantal makkelijke maaltijden, niet erg afwisselend maar wel lekker.
    - zondag: kippensoep
    - maandag: http://www.smulweb.nl/recepten/1355929/Macaroni-met-kip
    - dinsdag: rest van de macaroni van maandag
    - woensdag: broodje kipshoarma + italiaans groentepakket uit zo'n diepvriesdoosje
    - donderdag: rest van de kippensoep van zondag + stokbrood
    - vrijdag: kip madras met rijst
    - zaterdag: pannenkoeken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou ik ook gewoon wat vaker moeten doen, kijken op smulweb! Nog tips daarvoor?

      Verwijderen
  2. Mss nog eens zuurkool met ananas en gehakt?
    Of een lasagne met spinazie?
    Lekker erwten met een stukje vlees,slavink?
    Bloemkool met een sausijs?

    Vanavond hier macaroni restje met tuna en champignonsoep.
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Wilma,
      Bedankt voor al je tips!
      Zuurkool eten we nooit, ik vind het zelf niet lekker (bloos). Wat is tuna? Werkelijk, daar heb ik nog nooit van gehoord!

      Verwijderen
  3. Gisteren: geroosterde groenten uit de oven, biefstukje, aardappels
    Maandag: Gewokte spruitjes met spekjes en suddervlees en aardappels
    Dinsdag: witlofschotel met banaan en gehakt en kaaskorstje uitn de oven
    Voor de rest van de week weet ik het ook nog niet.

    Geroosterde groenten is een aanrader. Ik had allerlei restjes, een zoete aardappel, een prei, een paprika, een aubergine en wat wortels. Alles gesneden, omgehusseld met olijfolie en tijm en peper en zout. 30 minuten bij 200 graden, regelmatig omroeren,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vandaag restje home-made pizza van gisteren
    Dinsdag: aubergine-lasagne (de aubergine is de lasagnevellen) met mozzarella, parmezaanse kaas en tomatensaus.
    Woensdag: nasi met kip saté
    Donderdag restje; waarschijnlijk pasta
    Vrijdag: Zoete aardappel met prei, gehakt, paprika en creme fraiche

    Ben benieuwd :) Maak je wel eens iets van wat je aangeraden wordt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een heerlijk weekmenu! Om jaloers op te worden ;-). Ja, ik volg inderdaad weleens tips op, zolang het maar 'gewoon' is. Want wat de boer niet kent.. (tenminste.. als het om de kids gaat).

      Verwijderen
  5. Haha! Ook ik had wat moeite inspiratie te vinden, maar hier is het wel heel erg leeg ;o)

    Vrij simpele Hollandse ideetjes van mijn weekmenu op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moeilijk he? Ik vind het altijd zo lastig de week voor de feestdagen. Vooral ook omdat de aanbiedingen allemaal zo paas-georienteerd zijn... Ik baseer mijn weekmenu meestal op de aanbiedingen namelijk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik ook! Maar ik ga echt niet die hele dure dingen eten die nu in de folders staan! Maar 't is inmiddels gelukt hoor ;-)

      Verwijderen
  7. Dat is inderdaad nog veel blanco. Kun je niet kijken wat je nog in huis hebt en er zo een goedkope week van maken?

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je tip! Ik had inderdaad nog twee bakken bruine bonensoep in de diepvries die we vrijdag soldaat gaan maken!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!