Marktplaatsinkomsten februari 2016

Ook deze maand verkocht ik het één en ander op marktplaats. Dit leverde me 23,50 euro op.
Niet zoveel als ik gehoopt had en zeker niet zoveel als vorige maand. Het totaalbedrag staat nu op 99,60 euro. Dit is ongeveer 20 procent van het bedrag wat ik dit jaar wil verkopen.




Wat verkocht ik zoal:
- blouse, 2,50 euro
- gilet, 7,50 euro
- kaarsenstandaards, 10,50 euro
- trui, 3 euro


Deze maand hoop ik meer te verkopen. We hebben een andere tafel gekocht, dus staat onze huidige tafel op marktplaats. Ook de salontafel en twee stoeltjes staan erop. We hebben eindelijk een idee voor onze inrichting, maar daarover later meer!

Reacties

  1. Altijd leuk meegenomen. Er wordt al aardig geboden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gedaan! Ik heb hier een aantal dingen die nu helaas helemaal niet lopen, maar in Maart zetten we er gewoon nog wat andere dingen op, het kan zomaar ineens weg zijn allemaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O ja, dat heb ik ook! Na een aantal keer plaatsen breng ik het naar de kringloop of geef ik het weg.

      Verwijderen
  3. Leuk! Laat het bieden nog even doorgaan.
    Heb even rondgekeken op MP. Maar ik woon niet in H. dus word een beetje duur dan he. Vind je stoelen leuk.
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, zeker! Wat bedoel je met H.? Ik woon ook niet in H.
      Fijne dag!

      Verwijderen
  4. Je hebt nu echt grote dingen op marktplaats staan, zal nu wel hard gaan met je budget succes hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik ben van plan eens tijd te steken in het maken van (goede) foto's van mijn verkoopwaar. Ik geloof vast dat ik er een centje mee binnen kan halen, maar het werk dat je er aan hebt... Vooral dat heen en weer mailen..
    Ben nog steeds erg blij met je dikke deken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk, ik heb ook net wat spullen op Marktplaats gezet. Ik had gelijk voor 20 euro verkocht.
      Groetjes, Marijke

      Verwijderen
  6. Leuk ik heb ook even rondgeneust bij je..
    Dat komt deze maand vast goed ;-)
    Wel benieuwd wat je wilt nu.. haha, maarja, dat ben ik :D

    Groetjes,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!