Speelgoed

Onlangs kocht ik een zak met speelgoed. Heel af en toe doe ik dat, ik koop een partijtje tweedehands speelgoed, zoek de leuke dingen eruit, doe wat dingen van ons erbij en verkoop het dan weer. Nu had ik nog zo'n tas in de kelderkast staan, en ik schaam me diep, hij stond er al 2,5 weken! Daarom pakte ik nu de tas bij z'n oren en begon met uitzoeken. Dit zat erin:

 
Dit mag naar een nieuwe eigenaar, mét nog wat speelgoed van onszelf erbij. (Goed voor de 2000 spullen ;-))

 
Dit mag blijven en heb ik gelijk schoongemaakt en opgeruimd!

 
En dit?? Deze ziet er echt als nieuw uit! Deze bumba mag in de cadeautjeskast!
Doe jij dat ook weleens? Tweedehands cadeautjes kopen?

Reacties

  1. Zoveel mogelijk zelfs! Daardoor krijgen de kinderen bijvoorbeeld ook relatief veel boeken. Die koop ik voor een prikkie op Bol.com of via Amazon.co.uk.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!