Fruit eten

Zoals ik al eens eerder schreef: we eten hier dagelijks fruit. Het zit nu al zo in ons ritme dat de kinderen er om vragen: een goed teken dus! Maar soms, heel soms hebben ze er geen zin in. Op zo'n moment trek ik de trucjesdoos open. Ik maak 'appelpatatjes' zoals ik ook al eerder schreef of zoals ik laatst deed: molens. Mandarijnenmolens wel te verstaan!

 
Onze tweede zoon vind molens fantastisch, dus at hij deze 'molens' met smaak op. Dat was precies de bedoeling ;-)
Eten jullie dagelijks fruit?

Reacties

  1. Hier wel dagelijks fruit. Ook al zijn mijn kinderen al een stuk ouder, ik let er wel op dat ze aan hun dagelijkse portie fruit komen. Op zondag pers ik vaak sinasappels en ik 'versier' het eten ook wel met fruit. Bijvoorbeeld als we tosti eten, snij ik de tosti schuin door. Leg de helften schuin op elkaar en steek er dan een satestokje door. Aan het satestokje doe ik dan partjes mandarijn/druif enz.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!