Gewonnen!

Nee, hoor, deze keer even niets ;-). Vanmorgen lag de Volkskrant op de deurmat met een bijlage. We hebben een proefabonnement van 2 weken, en die zijn nu voorbij. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de krant niets aan vond, en 'm na een paar dagen ook niet meer heb gelezen. Maar nu die bijlage.. Er stond van alles in. Mode, een interview met een slager, wat recepten enz. Wat ik leuk vond om te lezen.. 'Altijd prijs'. Dit stukje gaat over 5 mensen die al vaak iets hebben gewonnen. De prijzen variëren van Reizen naar Egypte tot 'tuinparasol'. Echt, grappig om te lezen! En wat mij dan nog meer opviel.. 'aantal gewonnen prijzen'. Respectievelijk 150, 250, 30, 60 en 200 keer. WAUW! Daar ben ik dan nog maar niets bij. In de familie zeggen ze altijd: 'o, het zou ook eens niet, heb jij weer wat gewonnen'. Toen ik dus vandaag deze interviews las, dacht ik: 'o, met mij valt het dus nog wel mee'. Ik heb eens even opgeschreven wat ik heb gewonnen. Tenminste, datgene wat ik me kan herinneren:
1. een doosje kleurpotloden
2. een overnachting op Texel
3. 2 kaartjes van het Openluchtmuseum
4. vleespakket van C1000
5. een schrift met een pen
6. veilingkist met fruit (manlief gewonnen)
7. weekendje Sneek (ook manliefs 'schuld')

Nou, dat valt toch nog best mee? (of ik moet heeeeeel veel vergeten zijn?!?)

In het artikel werden ook tips gegeven, deze wil ik jullie niet onthouden.
- wees origineel
- maak je antwoord persoonlijk
- voeg iets driedimensionaals toe

Vooral die laatste vind ik interessant, maar of ik mezelf daar nu de tijd voor gun?? Nee, dat denk ik niet. Winnen moet bij mij altijd ook nog wel een beetje makkelijk gaan. (anders was het lijstje misschien nóg langer geworden ;-)).

Winnen jullie ook weleens wat?

Reacties

  1. Ik ben blijven steken bij een doosje kleurpotloden... maar ik doe ook aan weinig winacties mee. Dat zou ik wel vaker kunnen doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!