Vandaag

Vanmorgen had ik geen afspraken. Heerlijk vind ik zo'n ochtend! Tijd om weer eens wat extra's te doen! Terwijl ik onze oudste uitzwaaide plukte ik gelijk m'n 'echte neppers' uit de vensterbank. Die konden echt wel een beurtje gebruiken! Ze waren nogal stoffig..

 
Dus gingen ze lekker in 'bad'.

 
En na het afspoelen waren ze weer heerlijk stofvrij! Ik denk dat ik er 10 min. mee bezig ben geweest.. Waarom heb ik het zolang laten zitten..?!

 
Op naar het volgende project(je)! M'n krantenbak is overvol! Tijd om orde te scheppen in de chaos.

 
Oké, dit moet ik dus nog lezen / uitzoeken. Elke dag maar wat doen, dan is de stapel over een week vast weg.

 
Maar.. er is nog een stapel! En die mag weg, in de papierkliko, heerlijk! Een ander stapeltje tijdschriften gaat nog naar m'n zus, opgeruimd staat netjes, toch?

 
Natuurlijk was dit niet het enige dat ik heb gedaan vanmorgen. De kamer is weer schoon, er zijn flessen en fruithapjes gegeven. We dronken koffie en de luiers zitten weer in de wasmachine, mét zo'n vlekverwijderaardingetje waar ik eerder over schreef. Ik ben benieuwd!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!