Probeersels

In de AH ligt weer het nieuwe nummer van 'Wat Handig'. Daarin staan 2 advertenties met dingen die je kunt proberen en waarvan je het geld weer teruggestort krijgt op je rekening. Het gaat om een luchtverfrisser van Ambi - Pur, en een vlekverwijderaar van Ariel.
Deze vlekverwijderaar heb ik vandaag gekocht om te proberen. Nou, ik kan je vertellen, ik schrok me naar! Er zitten in de verpakking 14 'kussentjes' om bij de was in de wasmachine te doen. Daarbij moet je dan nog wel je gewone wasmiddel doen. De kosten voor 14 wasjes met vlekken... 6,09 euro... Ik heb het wel gekocht, maar direct de envelop in de brievenbus gedaan. Ik heb ze nog niet getest, maar als ik dat wel gedaan heb horen jullie hier vast meer over. Eén ding staat vast.. leuk om te proberen, maar niet om te kopen! Of kijken jullie hier anders tegenaan?

Reacties

  1. Ambi-pur zit vol vergif en die zakjes lijken me nogal onzinnig, er zijn betere dingen te koop die ook goedkoper zijn en geen/minder afval geven.
    Ik doe dus nooit mee aan geld-terug-acties als ik het normaal ook niet zou kopen. Je verstrekt wel je gegevens met zo'n actie en dat levert weer reclame op of ze vragen je om een beoordeling oid. Daar zit ik niet op te wachten, dus. Ik heb ooit scheermesjes gekocht met een geld terug actie: duurde driekwart jaar voor ik mijn geld had.... Ik kocht dat merk toch altijd, maar het heeft me geleerd niet meer mee te doen aan dergelijke acties. De mesjes zijn trouwens in Duitsland drie keer goedkoper, bleek uiteindelijk (gilette)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!