Kleine verrassingen

Iemand verrassen hoeft mijns inziens niet per se heel groot. Geen dure bossen bloemen of bonbons. Ik ben eens gaan nadenken wat ik zelf leuk vind én wat ik leuk vind om te geven of te doen. Hier wat ideeen:
- Stuur iemand eens een smsje of bel een keer in plaats van mailen.
- Als je toch wat ga bakken (cake of boterkoek bijvoorbeeld) bak er dan gelijk 2! De oven staat toch aan, dan kun je de ander cadeau doen.
- Laatst speelden de kinderen in de speeltuin en ik maakte wat foto's waarop ook een ander kind stond. Ik heb de foto laten afdrukken, in m'n tas gedaan en 'm gegeven toen ik ze een keer in de winkel zag. Wat vonden ze dat leuk!
- Stuur je vriendin eens een kaartje, zo leuk.. post op de deurmat!
- Nodig iemand uit om mee te eten. Mag gewoon hollandse pot zijn, als het maar gezellig is.
- Als je kleding hebt die je niet meer past, bedenk dan eens of je er iemand anders blij mee kan maken.
- In plaats van iemand een cadeautje geven, kun je ook aanbieden een taart voor zijn/haar verjaardag te bakken, als cadeau. Nuttig!

Heb je nog meer ideeen? Heel graag, dan maken we het lijstje gewoon wat langer!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!