Poetsdoeken

Afgelopen zaterdag moest ik naar het dorp. Toen ik met m'n fiets aan de hand over de markt liep, om zo snel mogelijk aan de andere kant te komen, viel me één kraampje op. Er stond een man z'n doeken te promoten. Juist de doeken die ik zo graag wil hebben! Met deze doeken kun je je ramen zemen zonder dat je een wisser enzo nodig hebt. Ik heb niets tegen een wisser, ik vind het alleen erg lastig om de dakramen te zemen. Onze bedden staan er dichtbij of onder, dus moet je eerst de bedden afdekken tegen druppels, voordat je kunt zemen. Nu heb ik bij m'n vriendin al een aantal keren de doeken van Jemaco gebruikt. Fantastisch! Ze zijn alleen nogal prijzig.. Toch had ik hier en daar al geinformeerd of iemand wist waar en bij wie ik ze zou kunnen bestellen. Maar nu liep ik er zo tegenaan! Oké, ze waren niet goedkoop, 15 euro voor 2 doeken, maar wel goedkoper dan die van Jemaco. Nu maar afwachten hoe lang ze meegaan.
Het werkt trouwens heel eenvoudig. De ene doek maak je nat, daar veeg je het raam mee af. De andere doek hou je droog, daar veeg je het raam mee na, en klaar is Kees!
Hier zijn ze!

 
Ken je deze doeken?

Reacties

  1. Ik ken ze niet, maar wordt nu wel benieuwd! :-)

    Geef je een update of ze goed werken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken ze ook niet maar ben ook zeker benieuwd of ze goed werken!
    Dan zal ik ze ook aanschaffen want mijn ramen vooral de uitzet ramen kunnen bijna niet gedaan worden met een trekker..
    Je mag ze ook bij mij komen testen...zien we gelijk of het echt goed werkt haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb wel hele positieve verhalen gehoord over Jemaco doeken.
    Als ik ze een keer tegenkom wil ik het ook wel proberen!
    Ben benieuwd wat je van deze doeken vindt. Laat je het ons weten?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zijn het van die wonderdoeken? Ze zien er keurig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb jemacodoeken voor mijn vrjaardag gekregen, werken echt wel handig. Maar voor buiten doe ik het liever op de ouderwetse manier... worden dan ook zo snel vies...
    Wel opletten met uitwassen, het schijnt dat de vezels kunnen beschadigen waardoor ze hun werk niet meer optimaal doen. Ik heb er een waszakje voor gekocht maar misschien kun je ze ook in een sloop doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb ook de doeken van jemaco. De investering dubbel en dwars waart.
    Je moet met uitwassen geen wasverzachter gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!