Kleur

Ik hou van kleuren, al zou je dat in m'n huis niet zien. Ik vind het fantastisch, al die kleuren en die mooie motiefjes die je tegenwoordig ziet! Maar in huis houd ik het rustig, dan blijven de kinderen dat ook (hoop ik). En aangezien ik geen meisjes heb, zie je die mooie kleurtjes ook niet zo in de kleding. Behalve bij mezelf dan. De jongens dragen echt geen zwart - wit hoor, maar om ze nu roze/oranje/rood aan te trekken?? Ze dragen wel paars, blauw, appelgroen en een rood shirt bijvoorbeeld, maar over het algemeen geen gekleurde broeken maar spijkerbroeken. Toch probeer ik kleur in huis te halen. Hoe? Door allerlei fruit op m'n fruitschaal bijvoorbeeld. Of de boeken in de boekenkast of een roze/wit geruit kleed op tafel, tijdens het eten. Maar ook zo:

 
Dit is chili con carne. Vrolijk he?

Hoe maak jij kleur in huis?

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!