1e vakantiedag

Deze week hebben we vakantie, heerlijk! Eigenlijk wilde we op vakantie, maar onze begroting van volgend jaar kwam niet uit, dus besloten we thuis te blijven. En ik moet eerlijk zeggen: ik vind het geen straf. We willen nog wat klusjes doen, waar we anders niet zo aan toe komen. Het zou fijn zijn als ze na de vakantie wél gedaan zijn. We besloten om vandaag naar Ikea te gaan. We hadden bakken nodig voor de zolder, een douchematje, onderzetters (en die zijn we nog vergeten ook :-() en afwasborstels.
Bij Ikea is altijd veel te zien. Ook nu weer, ook al was het erg druk. Dat kun je natuurlijk verwachten, in de vakantie. Smalland zat vol, er konden geen kinderen meer bij, en in de Ikea moesten we ook in ganzenpas lopen. Geeft niet, ik heb m'n buit binnen! En nog meer..

 
Ik wilde al lange tijd mooie voorraadbussen kopen en had eigenlijk bie van tupperware in gedachten. Aangezien die nogal prijzig zijn én ik zelden een party heb, was er dus nog niet van gekomen. Bij Ikea kosten ze 2,69 euro. Dat vind ik het proberen wel waard! Ik heb er 6 gekocht, maar heb er inmiddels alweer 2 op m'n lijstje staan.
Omdat het vakantie is hebben we vanmorgen lekker wat gedronken bij Ikea en toen we naar huis gingen een broodje hot dog gegeten. Wat hebben we genoten!
 
Kom je weleens bij Ikea? En maak je gebruik van het restaurant?


Reacties

  1. Helaas... ( of juist niet..) zit Ikea niet hier in de buurt. Anders was ik zeker weten er wel heen gegaan en ja ik denk ook wel wat eten of drinken in het restaurant. Wij hebben volgende week vakantie. Heerlijk uitslapen..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij zijn laatst nog naar de Ikea geweest, we gaan ongeveer eens per jaar denk ik.
    We maken ook altijd gebruik van het restaurant, omdat wij zo'n Family kaart hebben, drinken we altijd gratis koffie of thee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier is geen Ikea in de buurt. Lijkt me wel erg leuk om daar eens rond te kijken.
    Wat zien die bussen er gevuld leuk uit!
    Ik doe zelf de voorraad steeds meer in weckpotten met franse sluiting, die ik rommelmarkten koop.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, wij gaan ongeveer 2 x per jaar naar de Ikea. Er zijn producten die ik daar graag koop. De afwasborstels en voorraadpotten bevallen me erg goed. Soms maken we gebruik van het restaurant, maar ik ben er geen fan van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soms gaan we ontbijten bij Ikea en dan even in de koopjeshoek kijken en verder niet.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!