Jaszak schatten

Wat ik nou weer tegen kwam..! Er is een blog over jaszak schatten, zo leuk! Wil je 't ook lezen? Klik dan hier!


Misschien vraag je je af wat hier nou leuk aan is? De herkenning.. Vroeger, toen ik een kleuter was, stopte ik ook van alles in m'n jaszakken. Eikels, takjes, veertjes, knikkers, stukjes schors, gevonden snoepjes (bleh!), gewoon, alles wat ik tegen kwam. En het grappige is.. E. doet 't ook! Ik heb er al zoveel uitgehaald en zoveel van weggegooid, dat ga ik de volgende keer anders doen. Ik maak er een foto van. Hij heeft het ten slotte niet voor niets bewaard? Hij zag er wat in! En ik misschien ook wel.. kijk ook eens in het archief, wat een leuke schatkaarten! Dit idee ga ik onthouden!

Reacties

  1. wat een goed idee om er een foto van te maken,ik ga dat ook eens doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja doen! en stuur je ze me dan toe voorzien van portretje :-)?

      Verwijderen
  2. Wat leuk zeg! Je moet er maar op komen. Ik had hier nog niet van gehoord, dus bedankt voor de tip!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. superleuk dat je jaszakschatten gevonden hebt! ik ben benieuwd naar die van jou ...ik zie ze graag voorzien met portret tegemoet ;-) groetjes

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!