Geslaagd feestje!

Afgelopen zaterdag vierden we het 'mensenfeest' van E. De opa's en oma's kwamen, oom's en tante's, twee neefjes, wat was het gezellig! Ik bakte vrijdag al een grote vierkante boterkoek, een speculaascake en een schocoladetaartje. Als de kinderen 6 jaar worden bak ik taarten, daarvoor grote koeken. E. werd enorm verwend. hij kreeg maar liefst 6 dozen lego, een pak stiften, een stoel (ja echt, een hele leuk!) en een enorme knuffelhond.

Maar, buiten het feestje van E. was er nog meer feest. 's morgens moest B. afzwemmen en mocht hij zijn diploma in ontvangst nemen. Wat was hij (en wij!) blij! 'Nu ben ik er eindelijk vanaf, mama' zei hij. Toch vond ik 'm nog niet zo heel enthousiast. Later kwam de aap uit de mouw: de koprol was niet goed gegaan, en daar zat hij over in. Na wat positief gepraat was het weer over en nu hoor ik alleen nog maar: 'zaterdag hoef ik niet naar zwemles'. Blijkbaar vond hij het echt niet leuk en was het té stressvol want prompt had hij zaterdagavond géén nachtangsten. En gisteravond weer niet! Alleen dat is al een reden voor een feestje!

Reacties

  1. Zo, wat een feestjes! Fijn dat het zwemmen achter de rug is, hoeft hij zich daar geen zorgen meer over te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kun je zien wat een impact het kan hebben he? Geen z\wemles meer en hopelijk geen nachtangsten meer.
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk dat hij zijn zwemdiploma heeft gehaald! En natuurlijk ook gefeliciteerd met zijn verjaardag.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd,en heerlijk he als ze het zwemmen onder de knie hebben,ik ben net weer begonnen dus we hebben nog een lange weg te gaan,maar hij vind het super leuk dat scheelt al een heel stuk,hopen dat de nachtangsten weg blijven nu.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!