Laden van de zolderkast

En dat mooie, schone kastje op de zolder, had ook nog eens twee lades..

 
In de één zitten onze feestspullen. Slingers, ballonnen en een mooi kleed. En in die andere zit.. ehm.. rommel. Weetje, ik doe ze gewoon allebei. Aankomend weekend zal er niet zoveel van m'n kastjes terecht komen, dan heb ik nu alvast een 'voorsprong' gemaakt.
 
O ja, deze slinger kreeg ik in één of ander baby-pakket. Er staat levensgroot sns-bank op.. mmm, nou, die mag weg. Op een verjaardag géén reclame..


 
En dit heb ik gekregen bij een pot sudocrem. Naar beneden ermee, in de bak met computerspullen!

 
Ach nee.. mijn eigen eerste tandjes.. akelig goed dichtgeplakt..

 
Kijk nou! Pure nostalgie! Gekregen van oma, mét naaispulletjes.. Nou, dat blikje mag blijven maar moet nog wel een (andere) keer uitgezocht worden.

 
Jaja, toe maar weer, alweer een knoop.. in m'n naaidoos ermee!

 
O ja! De inhoud van het blikje! Die komt vast een andere keer aan bod! (dat is sterkt hé? ;-))

 
Kijk! Dat is een goede verandering! De blikjes zijn voor een andere keer. De bordjes zijn voor noodgevallen als ik plotseling te weinig gebaksbordjes blijk te hebben met een verjaardag, en de rode linten zijn voor de kerstkaarten. Nou, ik weet weer wat erin zit hoor! Heerlijk!

 
Fijn weekend allemaal!


Reacties

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!