Kast op zolder

Er was eens een kast, dat stond op een zolder, en was erg toe aan een opruimbeurt..

 
Ik zie jullie al denken: 'wat een zooi'! Klopt.. ik ben het helemaal met jullie eens.. De zolder is echt onze dumpplek geworden, MAAR... daar gaat verandering in komen! Elke keer een stukje opruimen en schoonmaken en vooral veel weggooien..
Vandaag dus dit kastje. Hier zitten m'n naaispullen in en de cadeautjesvoorraad. Dat laatste is dan ook de reden dat het kastje zelden wordt schoongemaakt. Ik wil niet dat m'n kids de cadeautjes zien! Maar nu had ik de kans, oudste naar school, tweede ergens spelen en derde op bed, dus.. LET'S GO!

 
O ja, oeps.. de binnenkant is al net zo erg als de buitenkant.. Laat ik 'm eerst maar eens leegmaken.
Zak 1: Hmm? Wat is dat! Aha! De overgebleven stof van m'n trouwjurk en doopjurk! O, eh.. dat begint goed, want dat wil ik bewaren..

 
Emmertje sop erbij, da's echt nodig!

 
En KIJK! Bovenin de cadeautjes en onderin de naaispullen! Nou, cadeautjes hoef ik voorlopig niet te kopen, genoeg op voorraad!

 
En dit mag weg, joepie!

 
En dan nog dit bovenop de kast.. gelijk in de naaidoos!

 
En dit bij papa's Lego en heb ik eindelijk m'n kleine dienblaadje terug..

 
En ja hoor.. dat is al een stuk beter! De spuit mag blijven staan, die heb ik nodig bij het strijken. En ja, de kast kan ik ook weer gebruiken waarvoor het bedoeld is, nl. de gestreken was op te leggen, zodat ik niet steeds heen en weer hoeft te lopen!

 
Zo, dat was dag 1 van de zolder.. met een zichtbaar resultaat, applaus voor mezelf!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!