Pasen

De Heer is waarlijk opgestaan!

Wat een wonder! Als de Heere Jezus niet opgestaan was, was alles voor niets geweest! Dan was Zijn geboorte, Zijn leven en Zijn sterven voor niets.. en dan was ons leven voor niets geweest. Daarom prijs ik Hem, Die uit de doden opstond!

Pasen, wat deden we?
Gisteren, 1e paasdag gingen we, net als anders, twee keer naar de kerk. We waren als gezin bij elkaar en genoten van de rust.

Vandaag, 2e paasdag, gingen we ook naar de kerk. Een prachtige dienst waarin 8 nieuwe leden aan de gemeente werden toegevoegd. Bij thuiskomst besloten we maar gelijk te gaan lunchen, het was immers al 12 uur! Snel appte ik m'n moeder met de vraag of we vanmiddag konden komen koffie drinken. Dat was goed. Dus na onze heerlijke, uitgebreide lunch stapten we op de fiets. We fietsten 8 kilometer, door het bos en stille stukjes weg, de berg over. Wat was dat lekker zeg! We hoorden de vogels fluiten, en verder niets.. 
Bij mijn ouders aangekomen bleek dat ze nog aan het eten waren. We bleven even buiten, sprongen op de trampoline en genoten vooral van het zachte weer. Het toetje aten we mee.. Mmm ijs!

Natuurlijk moesten we ook weer terug, weer de berg over. Maar het viel niet tegen, binnen een half uur waren we weer thuis! 


Thuis gekomen zorgde manlief ervoor dat de jongens gewassen werden en kookte ik het eten. De jongens waren echt moe en gingen daarom na het eten direct naar bed. Ze zullen vast lekker slapen na zo'n middagje weg, en manlief en ik erbij ;-)!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!