De wind gebruiken..

Nee, we hebben geen windmolen in de achtertuin, maar toch gebruikte ik vandaag de stevige wind! Kijk:

Dit zijn de manden die onder de salontafel horen. De één wordt gebruikt als krantenbak, de ander voor de bibliotheekboeken. Vandaag haalde ik ze helemaal leeg en klemde de manden tussen de stoelen en de tafel. Ze zijn af en toe wat natgeregend, maar dat geeft niet. Ik haal ze zo weer naar binnen om ze weer in te kunnen ruimen.

Jammer genoeg regende het hier te vaak om de was buiten te kunnen hangen. Heb jij nog gebruik gemaakt van de wind?

Reacties

  1. Jazeker! Haren los en nare gedachten mee laten vliegen. Lucht op! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, niet voor de was want het waaide veel te hard. We gingen wel een uurtje wandelen, waren net thuis en daar kwam me toch een hagelbui. Manden in de regen en flink nat regenen kan geen kwaad, als ze te droog worden brokkelen ze af. Ik zet mijn rotan stoelen ook wel eens buiten.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!