Knuffel gezocht!

Onze A. is gek op z'n 'ratti ratti'. Oftewel: z'n oranje knuffeltje. We kregen 'm bij de geboortekaartjes en sindsdien zijn ze onafscheidelijk. Er is alleen één probleempje: we hebben er maar één! Aangezien A. knuffelt door het labeltje in z'n mond te stoppen, is z'n knuffeltje snel aan een wasbeurt toe. Het is een heel gepuzzel om dat te kunnen doen omdat hij overdag ook nog naar bed gaat. Daarom zijn we dus op zoek naar dit knuffeltje:



Als je er één hebt liggen, en je doet er niets mee en je zou 'm wel kwijt willen. Laat het me dan weten! Uiteraard worden de onkosten vergoed..

Reacties

  1. Goeiemorgen, heb je al op deze website gekeken? http://www.knuffelsite.nl/ Hier staan honderden knuffels op die op zoek zijn naar een nieuwe eigenaar. Je kan ook een oproep plaatsen als je op zoek bent naar een knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal er eens naar uitkijken, je weet maar nooit! Hou er wel rekening mee, dat dit toch de favoriete onvervangbare knuffel blijft. Wij hadden hier ook meerdere exemplaren van dergelijke lievelingsknuffels, maar ze wisten precies welke favoriet was! Mijn dochter had zo'n postbankleeuw als favoriete knuffel. Toen ze vroeg waar 'leeuwtje' was, gaf ik haar haar knuffel. Ze keek 'm in z'n snuit en zei: Dat is leeuwtje niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha! Oo erg he.. een kroel. Hanna heeft ook een kroel, gehad in de kraamtijd, nou drama zeg ;-) Ik roep hier al, dv krijgt de volgende een standaard knuffel van de kruidvat waar er honderden te koop van zijn !! hihi!
    Want het is zo leuk als je in België ligt en er vervolgens het weekend thuis achter komt dat de kroel nog aan boord ligt.. Succes! ik hoop dat je er eentje of misschien wel twee bij vind.

    Lieve groet,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief knuffeltje. Hopelijk vind je er nog eentje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo,

    Ik kom per toeval op je blog terecht en ik zie een plaatje van een knuffel die wij ook hebben. Inderdaad ook bij de geboorte kaartjes gekregen, van baby folly. Onze dames kijken er niet naar om. Dus ik zou hem best naar je willen versturen!
    Ik weet wat voor drama je kan hebben als de lievelingsknuffel kwijt is...pfff ;)
    Mijn dochter heeft er ook twee. Nummer twee is echter wel iets minder geliefd dan nummer 1...maar toch, als we nummer 1 niet kunnen vinden..gaat ze akkoord met nummer 2. En dat is maar wat handig!

    Als ik hem naar je moet verzenden hoor ik het!

    Groet,
    Janet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Janet,

      Dat zou heeeeel, heeel fijn zijn! Vraagje: zit het labeltje er nog aan?
      Wil je je gegevens mailen naar www.gezinsleven@gmail.com? Dan ronden we het daar verder af.
      Super bedankt!
      Helma

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!