Verjaardag, taarten en hapjes!

31 mei was ik jarig en werd ik 30!  We vierden een leuk feestje en konden daarbij lekker buiten zitten, heerlijk!


Ik maakte foto's van de taarten en wat hapjes, maar vergat ze helemaal te laten zien. Bij deze dus alsnog:



Ik maakte een perentaart en een Carrot-cheesecake.



Naast beide taarten maakte ik nog losse taartjes. Zo leuk om te doen! Dit zijn kant en klare bodems die je besmeerd met gesmolten chocola. Daarna maak je een mengsel van Griekse yoghurt en geklopte slagroom. Dit doe je op de chocola als deze hard geworden is. Decoreren met vruchten. Simpel en snel klaar. Je kunt 't zo gek maken als je zelf wilt!



Ik had hulp van mijn jongste zus (klik!), zij maakte deze fruitspiesjes voor me. Jongste zus heeft tegenwoordig ook een blog, mocht je een kijkje willen nemen, klik dan op de link.

Verder maakte ik nog pindarotsjes, bounty-balletjes en hapjes van wraps. Jammer genoeg staan die niet op de foto.

Reacties

  1. Alsnog gefeliciteerd! En wat een mooie taarten zeg, die foto's kunnen zo in een bak/kookboek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er allemaal lekker uit! Zelf maken smaakt toch altijd het lekkerste! En alsnog gefeliciteerd natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zag er heerlijk uit. Nog van harte gefeliciteerd, nog lekker jong!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt, die taartjes zijn ook een goed idee. Ik zag bij de kringloop van die vormpjes trouwens bedenk ik me net ook handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag! Het ziet er hartstikke feestelijk uit en zal ook vast gesmaakt hebben!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!