Vakantiepret!

Voordat de herfstvakantie begon was 't ie al volgepland. Tja, dat gebeurt soms he?!

Maandag poetste ik het huis zo veel mogelijk zodat ik de rest van de week niet zoveel hoefde te doen.

Dinsdag fietste(!) ik naar m'n schoonmoeder. B. ging mee op z'n eigen fiets, maar was daarna wel erg moe. Maar ja, wat wil je, 12 kilometer fietsen op zo'n klein fietsje! Terug ging hij daarom maar in de bakfiets. Z'n fiets lieten we bij opa en oma staan, die werd donderdag opgehaald door manlief. Het was prachtig weer om te fietsen en we genoten van de terugreis. Heb je ooit door zo'n mooie bomentunnel gefietst?


Woensdag gingen we met z'n allen naar de tandarts. Brr.. niet leuk... Ik mag samen met B. nog een keer terug komen. Pluspuntje: ik heb nog steeds geen gaatjes! De eerste moet nog komen.. ;-)

Donderdag winkelde ik met een vriendin. Ik kocht twee stelletjes kleren en genoot van een lunch.

Vrijdag trouwde een jeugdvriend. Manlief mocht orgelspelen tijdens de kerkdienst. helaas had ik geen oppas, dus moest ik de kerkdienst aan me voorbij laten gaan. 's Avonds zijn we samen naar de receptie geweest, gezellig!

Zaterdag.. ging ik rommelen met een andere vriendin. Ook toen weer heerlijk genoten! Zaterdagavond kwamen m'n broer en m'n jongste zusje sjoelen. Thuis speelden we het al veel maar sinds ik vorige week een sjoelbak kocht op MP (voor 10 euro!) zijn we niet meer bij dat ding weg te slaan. Het was gezellig zo met z'n viertjes!


Nu is de vakantie weer voorbij en zijn we weer in ons gewone ritme. Wat heb jij gedaan in de vakantie?

Reacties

  1. leuk en heerlijk zo,n rustige vakantie,wat ik heb gedaan??uuhhmm niet echt veel eigenlijk,ik ben een keer met een paar kids wezen ontbijten bij de hema,erg leuk,en een middagje was ik helemaal alleen met mijn dochtertje van 4,gezellig aan het knutselen met chips en een glas sinas,ze genoot er zo van,super,en verder ben ik een dag met manlief meegeweest en verder niet eigenlijk.

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!