Een kaart die me bezig houdt..

Afgelopen zaterdag ging ik met een vriendin rommelen. We bezochten 4 kringloopwinkels en kochten daar het nodige spul ;-).  Vandaag wil ik het hebben over een kaart die ik kocht, kijk maar eens:



Afgestempeld in 1942..

Ik zag 'm en moest 'm meenemen. In de winkel hield 'ie me al bezig ;-).
Wat zou het geworden zijn 'toekomstdroom of werkelijkheid'? Zoals de afzender op de voorkant schreef. En wie schrijft nu z'n naam met een vraagteken erachter? Was het iemand die z'n geliefde een kaartje stuurde om haar nieuwjaar te wensen? Wie is deze dame? En hoe komt een kaart uit Vlaardingen nu in een winkel in Scherpenzeel terecht?

Nou ja, vragen genoeg dus! Helaas niemand die ze kan beantwoorden...

Ik heb nog geen idee wat ik ermee ga doen. Marktplaats? Bewaren? We zien wel!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!