Liebster Award!

Van haar kreeg ik een Liebster Award. Dank je wel!

 
Ik heb 'm al vaker gekregen, hier lees je er meer over.
 
Ik mag 11 vragen beantwoorden, hier komen ze:

1. Wie is de persoon achter de blog?
Ik ben  Helma, thuisblijfmama van beroep. Gezegend met een lieve man en drie zonen in de leeftijd van (bijna) 6, 3 en 1 jaar. Ik schrijf over de dagelijkse dingen en wil hiermee laten zien dat thuis blijven bij de kinderen geen saaie baan is. :-)

2. Wat is je favoriete bezigheid naast bloggen?
Kringloopwinkelen! Hier kan ik geen genoeg van krijgen.. Verder lees ik graag andere blogjes en heerlijke boeken. Bakken is ook één van mijn favorieten.

3. Welk goede doel zou je willen promoten?
Woord en Daad. We hebben bij hen een sponsorkindje, een meisje van 12.

4. Wat is je favoriete vakantieland en waarom?
We zijn op huwelijksreis naar Kreta geweest. Het was daar erg mooi. Ongetwijfeld zijn er nog meer landen heel mooi, maar ja, daar ben ik (nog) niet geweest.

5. Hoe lang blog je al?
Sinds 28-08-2012

6. Wat hoop je over tien jaar bereikt te hebben?
Goeie vraag. Iets om over na te denken..

7.  Hoeveel volgers zou je leuk vinden om te hebben?
Het maakt me niet uit. Ik schrijf voor de gezelligheid en niet om zoveel volgers te verzamelen. Al is iedereen van harte welkom!

8.  Welke tips kan je anderen geven om volgers te vinden?
Reageren op de blogjes van anderen.

 9.  Heb je nog meer blogs?
Eh... ja. Toevallig ben ik gisteren met de ene gestopt. Ik heb nog een blog met recepten. Klikkerdeklik!

 10. Hoeveel tijd ben je kwijt met bloggen per dag?
Met bloggen niet zo veel, met lezen veel meer! Een half uurtje op een dag denk ik..

 11. Wat zou je graag eens tegen je oude schooljuf/meester willen zeggen?
Waarom ze niets aan 'muurbloempjes' deden. Ik was er één van..

Zo, nu weten jullie gelijk wat meer van me! Ik geef de award niet door. Er zijn zoveel blogjes die ik leuk vind dat het niet eerlijk zou zijn als ik er maar 11 mag weggeven :-).

Reacties

  1. Leuk dat je de moeite hebt genomen mijn vragen te beantwoorden!
    En je hebt helemaal gelijk: het is NIET saai om thuis te blijven bij je kinderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je blogjes zo leuk omdat ik er iets van mezelf in zie! Zelfde christelijke achtergrond, ook een adoptiekindje van Woord en Daad van 12 jaar, ik houd ook van kringloopwinkelen en bakken.
    Doet me denken aan: zo zou het hier over een aantal jaar ook kunnen zijn als wij kinderen zouden mogen krijgen na ons huwelijk DV mei 2014 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En volgens mij woon ik één dorpje verder dan jij. Maar nog niet zo lang, dus ik hoor graag welke kringlopen er in de buurt allemaal leuk zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!