Ik ben lid van de HUP-club!

Gisteren lag er een leuke envelop op de mat: de HUP-club kaart van Ingrid.

Ken je Ingrid? Ze heeft een ontzettend leuke blog en schrijft elke dag zo'n leuk verhaaltje dat je wel moet lachen. :-) En daarbij heeft ze ook nog eens een boek geschreven. Het staat hier in de kast, en als ik eens een beetje sip ben, pak ik 'm even, heerlijk!

Maar goed, de HUP-club.. Ik ben lidnummer 70



 En het kaartje zat in een schattig envelopje, je weet wel, zo-een waar je van moet lachen :-)..


Nou vraag je je misschien af waarom ik lid ben geworden? Ik kan zo af en toe best een HUP gebruiken..

> als ik voor de zoveelste schoonmaakklus sta..
> als er weer een kindje ziek is en alles onder spuugt..
> als ik voor de la sta te koekeloeren om weer eens wat te snaaien.. :(
> als ik even in een dipje zit - om wat dan ook..

.. dan zeg ik HUP, kijk ik naar het kaartje en ga aan de slag! (tenminste.. zo stel ik me dat voor..)

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!