Kringloopvondsten: kaarten!

Dit blogje had dus afgelopen zaterdag al gepubliceerd moeten worden, maar omdat het niet lukte met de foto's hier alsnog een verlaat verhaaltje. Inmiddels maak ik blogjes via google chrome, en op de één of andere manier gaat dat wel goed..

Ik moet er altijd even bij kijken: de kaartenbak in de kringloopwinkel.
Zo ook vandaag.


Sinds vorige week zaterdag heb ik een baantje van ongeveer 2 uur in de week. Als ik weer naar huis fiets kom ik langs de kringloopwinkel. Vandaag besloot ik even naar binnen te gaan. Heerlijk vind ik dat! Ik bekeek ALLE kaarten uit het rek en nam er 21 mee voor het totale bedrag van 1 euro..

 .. deze 3 (echte?) oude kaarten.. ze zijn 
voor het nieuwe jaar..
Maar ach..
ze eten geen brood!

 achterkant van één van de kaarten.

 3 kaarten van de HEMA, één van mijn favoriete winkels..

 En nog zo'n oudje, te mooi om te laten liggen!

 Ik ga 'm waarschijnlijk gewoon versturen hoor..

 En nog een aantal 'gewone, mooie' .. Altijd handig!

En dan calimero nog.. wat een scheetje he..

Inmiddels zijn de eerste twee kaarten al weg. Zo kun je nog eens een kaartje versturen he!

Reacties

  1. Leuk geslaagd! Ik hou de kaartenbakken bij de kringloopwinkels ook altijd goed in de gaten, vind het extra leuk om zo'n kaartje te versturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!! En soms doet een fotolijstje ook wat eromheen. Leuk kadootje!?
    Kom net terug van kringloop. Alleen dike wanten,want het is zo koud!
    Groet, wILMA

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sommigen zijn bijna te mooi om te versturen.
    Idd, een lijstje erom heen en je hebt een prachtig kado.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!