Laatste keer winkelen bij V&D

Donderdag ging ik voor de laatste keer naar V&D. Ik was er nog niet geweest sinds ze weer open zijn. Wat zal ik de V&D missen zeg! Manlief kocht er pakken voor z'n werk. Ik kocht er weleens een jurk voor de zomer. En voor de jongens kocht ik er af en toe kleding of pyjama's.


Omdat ik alleen kon gaan besloot ik donderdagmorgen maar even te gaan. Ik had gehoord van grote drukte en de politie die er aan te pas moest komen. Daar wilde ik niet tussen lopen met de kinderen. Maar nu  had ik het rijk alleen en kon ik wat makkelijker gaan. Maar nu waren er helemaal geen rijen en geen politie. Behalve dan een beveiligingsbeambte bij de deur.


Binnen was het een kale bedoeling. Naar boven kon al niet meer. Alles was te koop, paspoppen, kledingrekken, en de spullen die er nog lagen. Ik vond nog het één en ander wat ik kon gebruiken.




We willen de kamer wat 'opknappen', en hebben besloten om (oker)geel toe te voegen. Vandaar dat ik deze fles en dit plaid kocht.




Ook kocht ik nog wat uitnodigingskaartjes, een notitieboek voor mezelf en wat knutselspullen. Bij elkaar was ik bijna 21 euro kwijt.


En dit was het dan.. geen V&D meer in Veenendaal. Jammer!


Ga jij de V&D missen?

Reacties

  1. Ik was laatst ook in Zoetermeer geweest, vreselijk zeg, wat een bende. Ik ga het niet missen, kocht er alleen af een toe wat kleding voor jongste als er een leuke aanbieding was, verder vond ik alles vrij prijzig. La Place ga ik wel missen trouwens.
    Leuk, okergeel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal het zeker missen. Niet de uitverkoopbende waar ik even langs gelopen ben. Maar zoals het was. Wij gingen er altijd heen, als we naar de stad gingen. La Place zijn we ook vaak geweest. Even met m'n zoon afspreken in de stad en dan gezellig wat eten. Of een paar lekkere muffins halen.
    Helaas...
    Jij hebt nog een paar leuke dingen gescoord!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij gingen steeds naar V&D als we (vanuit België) een dagje naar Breda gingen, altijd gezellig en af en toe iets leuks meenemen, écht jammer dat het nu niet meer kan...
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zal V&D zeker wel missen. Ik kocht er ook veel kleding, voor de kinderen, maar ook voor onszelf. Helaas, we zullen op zoek moeten naar andere winkels :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee, lang leve de ACT ion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eigenlijk kwam ik er nooit, dus echt missen zal ik h'm niet. Maar het was wel een vertrouwd gezicht, en van die grote leegstaande winkelpanden oogt niet echt aantrekkelijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Op de onderste foto staan leuke dingen. Mijn moeder is niet gweest. Ze wou niet in de file staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier in de buurt zit geen v en d dus kwam ik er nooit. Op 50 kilometer zit 1 die morgen voor het laatst open is las ik net en dan wordt daarna de inboedel verkocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, ik mis 'm nu al. Hij is bij ons pas vanaf 10 uur open en daardoor ben ik er nog niet weer geweest.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helaas zijn de deuren van V&D inmiddels definitief gesloten. Voor iedereen die dierbare herinneringen heeft aan V&D, is er een speciale Facebookgroep gestart onder de naam “V&D – Vroom en Dreesmann – herinneringen en nostalgie”
    https://www.facebook.com/groups/557643317732605/

    Deze groep is er niet alleen voor voormalige medewerkers, maar ook voor klanten en andere belangstellenden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!