Jarig (geweest)!

Een foto-blogje vandaag!


Zaterdagmorgen.. vroeg opgestaan, cadeau's gekregen, B. naar zwemles gebracht, gaan werken.. Bij thuiskomst wacht me een grote verrassing! Ik heb een taart gekregen!


Ik gebruikte het gebakset van opa en oma van manlief. Beide zijn overleden, het gebakset was een erfenis.


 De cadeau's die ik kreeg van manlief en de jongens. De lichtgevende uil staat er helaas niet op, hij maakt de tuintafel onveilig.


 Van vrienden kreeg ik deze pot van Dapeppa, ooit van gehoord?! De pot alleen ziet er al leuk uit ;-)!


En de koekjes die ik er vandaag van bakte zijn verrukkelijk...

Voor jullie een raadseltje: hoe oud/jong ben ik geworden?

Fijn weekend!

Reacties

  1. Van harte gefeliciteerd. Je bent 28 jaar geworden. Hoe ik dat weet??? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, ik denk 29.

    groeten,
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha ik dacht,mss wel 38,maar als ik hier boven lees is dat wel erg mis. Sorry.
    Mooi gebakset en mooie kadoos.
    Groet. Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is jarig zijn toch leuk,hee!van harte proficiat!groeten debora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte met je verjaardag, leuke (en lekkere :-)) cadeaus heb je gehad! Ik denk dat je ergens 'rond de 30' zit :-)
    Grtz, Esrosa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! En zo'n pot maakten de meisjes hier al een zelf voor mij. Met de ingrediënten en het recept voor chocolate chip cookies!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte met je 'tigste' verjaardag ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd, ik denk zo rond de 36?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd! Wat leuk die koekjes met die smarties. Lekker fleurig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd!!
    Nee ik ga niet raden hoe oud je bent. Ik zit er toch altijd naast. ;-)
    Je hebt leuke cadeau's gehad.
    Leuk zijn ze hè, die koekjespotten.
    Ik heb pas 18 zulke potten gemaakt voor de rommelmarkt van onze kerk. Google maar eens op recept pot vol koekjes. Dan kom je het vast wel tegen.
    Je hebt ook het recept voor pot vol brownies. Die zijn ook er lekker.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!