Wasmiddel gemaakt!

En ja hoor, eindelijk is het me gelukt om tijd vrij te maken voor de wasmiddel. En eerlijk gezegd.. het was zo klaar! Maar ja, je denkt al gauw dat een eerste keer langer duurt, en daarom wilde ik er ook even de tijd voor nemen.

Ik gebruikte:
- 40 gram sunlightzeep
- 40 gram soda
- 2,5 liter water

Een beschrijving vind je hier.

Eerst raspte ik de zeep, volgens zoonlief waren dit krulletjes :-).

 
 In de pan. Wel een beetje gek hoor om zeep in je pan te doen..

 
 Soda afwegen..

 
 En als laatste alles in de fles doen, die ik kreeg van m'n schoonzusje..

 
 Lekker soppie ;-)

 
1 wasje is er al mee gedaan. Ik kon niet wachten. Gek eigenlijk, ik heb al twee weken sunlight in huis en nu kan ik geen dagje wachten.. Deze was is in ieder geval schoon. Het was wel een beetje gek dat ik eigenlijk geen schuim zag, is dat normaal? Of komt het omdat ik het te vroeg heb gebruikt?
Het geurtje viel me eigenlijk ook wel mee.
 
Ik houd jullie op de hoogte!


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!