Enveloppen maken

Een poosje geleden stuitte ik tijdens het lezen van blogs op iemand die een enveloppenmal gebruikte. Wat leuk! dacht ik, en ging op zoek. De prijs van zo'n mal liegt er niet om, 10 euro ben je zo kwijt. Ik was helemaal niet van plan om (veel) geld uit te geven voor een 'hebbeding', dus bedacht ik een ander plan. Ik maakte een gekochte enveloppe los, plakte deze met schilderstape op een pagina van een tijdschrift, knipte 'm uit en vouwde de lijnen. Het zag er grappig uit, kijk maar:

 
Ik moet er alleen nog wel een sticker opplakken, zodat het adres leesbaar is. Hieronder zie je de achterkant.. al zeg ik het zelf.. het ziet er best netjes uit! Ja.. de bloemen zitten op de kop, dat klopt, maar dat kon niet anders!
 
Vraagje.. waar doet jouw deze onderstaande envelop aan denken??

 
Ik vind 'm een beetje Yves Rocher- achtig :-)

Reacties

  1. aan het voorjaar,haha of bedoel je dat niet?echt prachtige eveloppen zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!!
    Zo wil ik ook wel graag een kaart krijgen, hihi.
    De enveloppen kun je nog bewaren, meestal gooi je ze toch weg.
    Lieve groetjes Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ha, ik ben juist van 't weekend ook enveloppen aan 't maken geweest op dezelfde manier! Alleen gebruikte ik gewoon papier met bloemetjes etc. ipv een tijdschrift. Maar dat ziet er ook wel heel leuk uit bij jou!
    Ik vond de mal ook te duur en bedacht dat, als ik het nog eens doe, ik gewoon de envelop eerst overtrek/ uitknip op dun karton zodat ik een wat stevigere mal krijg.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!