2000 dingen

Hoog tijd om weer eens een update te geven van alle spullen die weg zijn gegaan! De stand was 671. Dat betekend dat ik nog 671 dingen weg moet doen. Dit ging er afgelopen weken nog meer weg:
- borstkolf
- pakje vochtige doekjes
- 24 tijdschriften
- shirt
- 2 korte broeken
- buitenkussen
- afwasteil
- speelgoedboot
- buitenspeelgoed 3
- zakjes babyvoeding 6
- 2 kookboeken
- doos knex
- 2 pakjes scheermesjes
- knuffel
- puzzel
- trekdier
- wipstoeltje
- waterkoker
- 2 paar sokken
- 2 kaarten
- 1 spijkerbroek
- broek
- 2 korte broeken
- 2 pyjama's
- 25 stuks kinderkleding
- kleurboek
- autootje
- paardentrailer (speelgoed ;-))
- 10 mini's
- laarzen
- jurkje
- 3 sjaals
- 3 blousen
- 4 truien
- 5 BH's
- geurzakje
- 3 broeken
- kostuum
- abrick brandweerkazerne
- abrick wasstraat
- puzzels

Totaal: 671-120=551

Ik merk dat het nu veel minder snel gaat en dat ik een beetje laks wordt. Ik vergeet nogal eens wat op te schrijven. Ik ga weer m'n uiterste best doen om zo snel mogelijk aan die 2000 dingen te komen!

Reacties

  1. Tjonge, ik vind anders dat je hard ga hoor, petje af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaat dat goed! Ik merk dat het bij mij ook in etappes gaat! Het ene moment gaat
    er heel veel weg, een beetje later vind ik precies niks meer om weg te doen....
    heel veel liefs en nog veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontiegelijk goed idee van je om op die manier wat orde in dingen te krijgen. Ook erg goed om op deze manier zo bewust te worden van hetgeen je doet.

    Ook heb je een leuke blog. Heb net al een en ander zitten lezen. Ga je snel in mijn volglijst toevoegen en ga binnenkort eens uitgebreid zitten lezen bij je.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!