Post!

Ik heb me vandaag opgegeven bij haar. Ze heeft iets heel leuks bedacht..
Houd je net als ik van post? Kijk dan even op haar site!

En daarbij.. bedacht ik dat ik mijn post (alleen de leuke dan he..) ga  publiceren op mijn nieuwe blog, genaamd POST!

Ik vind het erg leuk als je ook deze blog wil volgen, welkom!

(Raar.. het lukt me nog steeds niet om een linkje te plaatsen naar een eigen bericht of zoals nu, m'n nieuwe blog.. kan iemand me helpen? De blog kun je ook vinden als je aan de rechterkant op 'gezinsleven' klikt..)

Reacties

  1. Open je nieuwe blog en kopieer het adres(www. enz) dan sluit je dat blog.
    Je tikt je nieuwe bericht in Gezinsleven, zoals je gedaan hebt en dan komt het woordje POST
    Selecteer dat woord( naam van je blog) en klik op Link er verschijnt een schermpje en daar plak je de link die nog in je muis zit in vakje webadres, naar welk URL moet deze link verwijzen.
    Als het niet lukt, hoor ik het wel...
    Wordt vast een leuke Blog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Rian, je bent een schat! Ook dit is me gelukt ;-) Dank je wel!

      Verwijderen
  2. Ah wat leuk is dit! Bedankt voor je enthousiasme! Ik zie dat je zelfs een blog aan hebt gemaakt van de post die bij jou in en uit gaat, zodat wij lekker me kunnen genieten, leuk! Zo te horen heb je je al aangemeld voor het project, maar je blognaam komt me niet bekend voor, dus ik ben wel heel benieuwd wie je bent;) Als je het fijn vindt mag je me ook een mailtje sturen met je blog erbij, dan kan ik hem erbij vermelden als ik jr adres uitwissel.

    Liefs Micki

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!