Kraammand gemaakt!

Een vriendin is bevallen! Ze kregen hun derde jongetje met de naam: Marijn. Natuurlijk was ik er al wekenlang zoet mee.. ik wilde namelijk een kraammand maken! Dit is 'm geworden!

 
 
Ongetwijfeld vraag je je af wat er allemaal in zit ;-).
Nou, dit:
- een vestje maat 68
- een slab met achternaam+je (dus heet je bijv. De Kruif met je achternaam, dan zou er 'kruifje' staan)
- spullen voor een voetafdrukje
- voor allebei de broers een pakketje
- voor papa en mama een cadeautje
- een shirtje maat 68
- een romper maat 56
- 2 rollen snoep voor de broers
- een speelgoedje voor de baby
 
Ik heb alles ingepakt en er een label aangedaan met voorop de dag, en achterop de naam voor wie het cadeautje is. Al met al ben ik er druk mee geweest, maar ook erg blij met het resultaat!
De mand kocht ik onlangs toen ik ging kringloopshoppen. Het blauw - witte doek is een lap stof die ik nog had liggen.
 
Nu nog afwachten wat ze er van vinden..

Reacties

  1. Wat ziet dat er leuk uit, dat wordt een feest om uit te pakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan hoor! Ze zullen er vast blij mee zijn. Altijd bijzonder als iemand zo veel werk ergens van maakt.
    Toen mijn dochter laatst ging bevallen heb ik een luiertaart gemaakt en versierd met allerlei kadootjes. Was ook leuk om te doen.
    groetjes, jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om van alles bij elkaar te zoeken, en helemaal om de mand er mee op te vullen. Hij ziet er feestelijk uit, joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze in ieder geval super.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem heel mooi geworden! ze zullen er vast en zeker blij mee zijn.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Leuk om te krijgen, maar misschien wel net zo leuk om samen te stellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Wij deden dat vroeger met alle (schoon)zusjes voor familieleden, ieder een paar cadeautjes. Zo leuk, ik heb zelf ook eens zo'n mand gekregen. En mijn schoonmoeder kwam bij elk kindje dat we kregen in de kraamtijd bijna dagelijks even om een hoekje kijken en bracht dan weer iets mee, vaak zelfgemaakt. En (al hoop ik dat het nog even duurt) het lijkt me leuk om in de toekomst wellicht voor onze kinderen te doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!