Batterijen

Onlangs hielp ik m'n zwager een dagje met het schoonmaken van zijn huis. Vanwege zijn privacy ga ik hierover niet uitweiden, maar geloof me, het was nodig.
Ik nam een zak batterijen mee, die zou ik wel even wegbrengen.

Zwager zei dat ik ze per 10 in een zakje moest doen met een briefje erbij, dan kun je wat winnen. Bij het woord 'winnen' spitste ik m'n oren.
Winnen? Valt er wat te winnen? Dan doe ik mee!

Ik zocht op internet naar info en vond het hier.

Dus pakte ik de boterhamzakjes, pen en papier en ging aan de gang.. Inmiddels zijn ze ingeleverd.


Wie weet, winnen we nog wel wat! Als dat zo is, dan lees je het vast nog wel ;-)

Reacties

  1. Succes, je had ze ook verspreid kunnen inleveren, leuk tochtje langs al die zaken....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed, ik wist ook niet dat je met het inleveren van batterijen iets kunt winnen. Dat ga ik ook doen, zoals op de site staat, ik ga mijn keukenla eventjes nakijken....
    Wat goed dat je je zwager helpt met schoonmaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja doen wij ook,maar tot op heden nog niets gewonnen, ik hoop dat je wat wint,hard duimen hoor

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!