Wie zeurt die beurt?!

Een paar weken terug ontdekten we tussen de patat een stukje karton. De patat had ik gekocht bij AH, maar ik had geen bon meer. Daarom besloot ik te mailen.

Misschien vraag je je af waarom ik me druk maak over een stukje karton. Nou.. op zich vind ik het niet zo heel erg, maar op de zak staat dat je de beste kwaliteit mag verwachten, en mochten er dingen niet kloppen, of je dan contact op wilt nemen. Dat deed ik dus.. een beetje nieuwsgierig waar dat stukje karton vandaan mocht komen.

De volgende dat kreeg ik een mail terug met het verzoek het stukje op te sturen. Er gingen een paar dagen overheen (je kent het wel, geen tijd..), maar eindelijk was dan het briefje met gegevens én stukje karton weg. Ik kreeg weer een mail: 'uw klacht is ontvangen, wordt onderzocht en zodra we meer weten hoort u van ons'.

Niet dus.. tot vandaag, ik denk 2 maanden later..

De telefoon gaat, de manager van de AH winkel waar ik altijd heen ga. 'Ik heb begrepen dat u afgelopen (!) zaterdag een vervelende ontdekking heeft gedaan in de patat'. Nadat ik 'm bijgepraat had, vroeg hij of ik deze week nog in de winkel kom, en of ik dan bij de informatiebalie naar 'm wil vragen. Dan krijg ik een zak patat en een aardigheidje.

Ik was verbaasd! Ik had er helemaal niet meer op gerekend dat ik er iets van zou horen, tenminste, niet in deze vorm!

Maar hier blijft het niet bij..

De bel gaat: 'een aangetekende brief voor u', zegt de aardige bezorger. Nog meer verbazing als blijkt dat deze brief van AH is! Een brief met daarin een hele uitleg, maar met de conclusie dat ze geen idee hebben waar het stukje karton vandaan komt. Oké, prima.. maar in de envelop zat ook nog een cadeaubon van 10 euro! Fantastisch! Dit had ik nooit gedacht!

Waarom schrijf ik dit? Vaak lees je van klachten die niet goed worden afgehandeld. Ik wilde vandaag een tegengeluid laten horen met een 'fantastisch - opgeloste - klacht'!

Reacties

  1. Goed dat je dit laat horen! Wat je zelf zegt, meestal lees je alleen de niet goed afgehandelde klachten. Netjes afgehandeld door de ah vind ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super zeg! Dan zou je bijna weer een stukje karton in je frietzak wensen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eerlijk is eerlijk zoiets mag dan ook gezegd, netjes afgehandeld,
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het zo netjes is afgehandeld!
    Ik had een keer een stokje in een pot spinazie.
    Kreeg ik meneer H.ak 4 potten spinazie thuis gestuurd!

    http://inenomdekas.wordpress.com/2013/05/09/bloembollen-en-een-doggybag

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Ervaringen Airfryer gevraagd!

Een kind met nachtangst, en wat te doen?!

Zorgen voor meer rust.. afscheid!