Rommelmarktvondsten!

Natuurlijk ben ik op Koninginnedag naar de rommelmarkt geweest! Ik ging rond een uur of 10, en het was nog lekker rustig. Veel mensen achter de buis, denk ik. Ik heb het 's avonds allemaal maar even teruggekeken en genoot van Amalia. Zoals ze haar zusjes begeleidde, zoals ze knikte en zwaaide, fantastisch!

Maar goed, terug naar m'n vondsten :-)
Ik zocht al een poosje zo'n karretje. Jongste kan nog niet lopen maar wil wel graag mee naar buiten. Dit dingetje kostte me 4 euro en enorme spierpijn omdat ik 'm op de fiets mee moest nemen :-)

 
 Kleerhangers, ik kwam er tekort voor de kleding van de jongens. Deze hangers heb ik al meer, dus vind ik 't een goede vondst. 8 hangers voor 0,50 cent.

 
 Een nieuwe rugtas voor onze oudste. Z'n schooltas is nu al versleten. Gaatjes onderin, vieze vlekken, bah! Dus kocht ik er maar één op de rommelmarkt voor 1,50 euro.

 
 En ook nog een strandtentje voor 3,50 euro. Handig als we weg gaan naar het strand of het meertje. Zo kan onze jongste makkelijker uit de zon spelen, onze parasol waait nl. altijd weg :-(

 
 Een oude doos met scrabble voor 1 euro. We hebben er zelf al zo een maar met deze doos wil ik gaan knutselen.

 
 Al met al, leuke vondsten op:

 
En ja, dit ging allemaal mee op m'n fiets.. Ik ben veel lachende mensen tegengekomen :-)

Reacties

  1. Leuk geslaagd, dus :)
    Eigenlijk vond 'k het jonste dochtertje zo grappig, 'Ik zwaai met beide handjes hoor, is veul makkelijker'
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geslaagd hoor, volgende keer gai k maar naar een grote stad voor de vrijmarkt. Maar (jaloers jaloers) jij hebt toch een bakfiets?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, klopt! Maar ik durfde er niet mee naar het dorp. Meestal is het erg druk met koninginnedag en dan is parkeren erg lastig! Maar verder gebruik ik m bijna dagelijks ;)

      Verwijderen
    2. Ik gebruik altijd mijn bakfiets als ik naar de vrijmarkt ga. Begin al heel vroeg op de wat smallere stukken van de markt, later als het drukker wordt langs de kleedjes waar je makkelijk de fiets kwijt kunt zonder dat anderen er last van hebben. Werkt als een tierelier. Leuk geslaagd trouwens met je aankopen.

      Verwijderen
  3. Leuke dingen heb je gekocht! Dat karretje ziet er handig uit, zou ook wat voor mijn zoontje zijn in de tuin...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik had een kamerscherm gekocht van rotan in onze kringloop die ik ook met de fiets dacht te gaan vervoeren,maar ermee fietsen werd door het formaat een beetje link dus ben ik gaan lopen met de fiets aan de hand en het scherm op mijn fiets hangend, ik had onderweg ook flink veel bekijks

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed geslaagd dus! Wij gingen pas om een uur of 11 (eerst even naar Amsterdam gekeken :-)) maar er was niks leuks (meer) op de vrijmarkt. Alleen wat perkgoed gekocht dus...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel erg goed geslaagd zeg en dat loopstoeltje zal je jongste veel plezier aan beleven,hier is er ook altijd veel ik gecrost,en rennen dat ze dan deden,je moest dan altijd uit kijken voor je tenen want ze rijden er zo overheen,haha


    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zeg!!! Wat een goede vondsten. Vooral dat scrabble spel vind ik echt een koopje voor 1 euro.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!