Leuke pakketjes!

Regelmatig stopt de pakketbezorger hier voor de deur. Wat is het handig om je spullen thuis te laten bezorgen! Vooral nu J. er is heb ik minder tijd om even in het dorp wat te gaan halen. Zo heb ik al twee keer de boodschappen van kruidvat thuis laten bezorgen. Omdat J. flesvoeding drinkt (kruidvatmerk) zit ik zo aan de 50 euro, en komen ze gratis thuis bezorgen. Vorige week bestelde ik ook, maar toen de pakketbezorger de volgende dag aan de deur stond zag ik al direct dat dit niet het pakket van kruidvat was, daar was het doosje veel te klein voor. Maar wat dan wel? Ik wist zeker dat ik verder niets besteld had!




Nieuwsgierig maakte ik het pakketje open.. en kijk nou:





KOEKJES!

Dit vraagt enige uitleg natuurlijk ;-).

Onlangs gaf ik de jongens een schaaltje TUC-koekjes. Zelf nam ik er ook één, maar bah! Ze waren echt niet lekker! Er bleek ongelooflijk veel zout op te zitten. De kinderen gaven ze vrijwillig terug, dat zegt al heel wat, dacht ik zo. Ik stuurde een mail, maar hoorde niets meer. Tot ik ineens dit pakketje kreeg met een excuusbrief. Nou.. excuus aanvaard hoor! (en de koekjes ook, haha!).

's Avonds ging de bel en stond er weer iemand met een pakketje voor de deur. Het bleek een verlaat kraamcadeautje te zijn..


Wat leuk! Omdat we net zaten te eten zette ik het in de koelkast. En toen de kinderen op bed lagen en we dit pakket wilde opruimen opperde manlief het idee om de entrecote gelijk maar op te eten. 'Zonde om in te vriezen', zei hij.. Hmm.. daar had hij een punt! En omdat we die avond geen vlees hadden gegeten (kinderen wel) gaf ik toe. En zo kwam het dat we 's avonds, om half 10, een heerlijk stukje vlees zaten te eten!

Heb jij weleens een verrassingspakketje gehad?

Reacties

  1. Nou, dat zijn de welkome cadeautjes! Groot gelijk hoor, nog een stukje vlees eten. ;-) Wij kregen met Sinterklaas een cadeautje via de post voor zoon. Nog steeds geen idee van wie.. dat is dan wel weer frustrerend. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms! Soms krijg ik ineens een boek van een uitgeverij. Dat is altijd wel erg leuk.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bestel wel vaak glutenvrij meel en soms zit er wel een meerdere verrassingen bij, produkten die tegen de datum lopen. Vind dat altijd een leuke verrassing waar je niet op rekent. lekker zo'n mals stukje vlees.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!