Lijstje met kraamcadeau's

Zoals ik hier (klik) al beloofde: het lijstje met cadeau's voor J. Dit lijstje maakte ik omdat er mensen waren die naar een lijstje vroegen. Ik verwees ze dan naar dit lijstje, via lijstje.nl, en zo konden ze zelf wat uitzoeken en afstrepen.




- inlegvellen voor luiers
Omdat ik ook bij J. weer wasbare luiers wilde gaan gebruiken zette ik deze inlegvellen op het lijstje. Ze zijn inmiddels volop in gebruik!


- rugtasje
Zodat ik niet steeds een enorme luiertas mee hoeft te nemen. Buiten dat het een praktisch tasje is, vind ik 'm ook nog eens heel erg leuk!


- cadeaubonnen van Greenjump, Prénatal en Hema


- thermosfles
Om warm water mee te kunnen nemen voor de fles.


- pyjama's maat 74 en 80
Kleinere maatjes pyjama's heeft hij niet nodig. Tot die tijd draagt hij overwegend zachte kleertjes, en anders pak ik een zacht broekje.


- winterslaapzak
Gekregen! Een lekkere dikke slaapzak met mouwen!


- dit pakje
gezellige pyjama 'havre lemon'
Dit pakje vind ik zo ontzettend leuk, maar prijzig. We hebben 'm ook niet gekregen en ik twijfel nog of ik 'm zelf ga kopen. Officieel is dit een pyjama, maar ik vind 'm leuk genoeg om als pakje te dragen.


- slabjes
Omdat ik nog één slabje had voor m'n oppaskindje, de rest had ik weggedaan. Ik heb er twee gekregen.


- kleding vanaf maart 74
Kleinere maatjes had ik genoeg in huis. J. groeit hard, en in combinatie met een wasbare luier heeft hij dus grotere kleding nodig dan leeftijdsgenootjes. Hij is nu bijna 10 weken en draagt maat 62/68.


Dit lijstje maakte ik in m'n kraambed. Ik had toen al wat spulletjes gekregen, die ik er dus niet meer opgezet heb. Denk aan kleertjes met korte mouw en kleding maat 68 met lange mouwen.


Zoals ik al zei: J. is nu bijna 10 weken. Bijna elke week hebben we nog wat kraambezoek. Er zijn heel wat mensen die de vakantie afgewacht hebben. Eigenlijk vind ik het wel lekker. Het is gezellig om af en toe visite te krijgen, maar zit je huis avond aan avond vol, dan is de lol er snel vanaf.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!