Zomaar wat bijkletsen..

Ik ben een uurtje, alleen thuis... dus maak ik even tijd om een blogje te schrijven!
Deze week is nogal druk, en dat vooral vanwege al die afspraken buitenshuis. Manlief is nu met de jongens naar de tandarts. Morgen moet ik met E. naar de schooldokter en vrijdag met 'm naar de huisarts. De dagen vullen zich vanzelf, daar hoef ik niets voor te doen!


Vorige week was B. jarig. Hij kreeg zijn felbegeerde BMX. Vorig jaar wilde hij 'm al graag, maar ik dacht dat het wel over zou waaien. Niet dus.. en achteraf gezien is het misschien maar beter ook. B. speelt heel graag buiten en is altijd aan het stunten met de fietsjes van z'n broers. Ook zijn eigen fiets moet er soms aan geloven. Nu dus een BMX. We kochten 'm via marktplaats maar was ver boven ons verjaardagsbudget. Daarom betaalde B. zelf mee en moest hij een deel van z'n verjaardagsgeld ook aan ons geven. Natuurlijk hadden we dit van tevoren met hem besproken, dus was het ook geen probleem.


Verder ben ik 'gewoon' druk in huis. Ik wil heel graag wat extra dingen doen voordat ik per januari met m'n nieuwe schoonmaakrooster begin. Er staan nog twee dozen in de kelderkast die ik nog op moet ruimen. Er moet nog een plank ingericht worden in de kast in de gang. De zolder kan wel weer een opruimbeurt gebruiken, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Aan het werk dus!

Reacties

  1. jammer dat het werk nooit eens wegloopt he, als je zo je week gevuld krijgt.
    Ook net verhuisd en nog steeds "Rommel". Maar het ruimt ook lekker op. Hier geen zolder,maar een opslag. En dat zie ik nu niet gelukkig.
    groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja werk daar komt nooit een eind aan. Gefeliciteerd met de verjaardag van B.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook altijd wel wat te doen, soms denk ik pff kan de rem er niet even op? Maar een poosje later ben ik dankbaar dat ik het nog kan doen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!