Goede voornemens?!

Goede voornemens? Hoor ik je denken? Nu al? Ja.. nu al.. Waarom zouden we wachten tot 1 januari?

Vorige week was ik het ineens zo zat! M'n kleding zit niet lekker meer (lees: te strak..) dus besloot ik, zomaar op een dinsdag, om te stoppen met snoepen. En het lukt! Ik ben nu ruin een kilo afgevallen en ik hoop dat er zo nog een stuk of 10 afgaan. Ik volg geen dieet maar snoep niet meer. Geen snoep, geen koek, alleen fruit tussendoor.


Ruim een jaar lang liet ik mijn haar langer groeien om het uiteindelijk te kunnen doneren. Maar het zag me eruit zeg... pluizig en en.. nou ja, niet mooi. Dus maakte ik een afspraak bij de kapper en liet het weer lekker kort knippen. Heerlijk zeg!


En nu nog iets.. opruimen! Nu ze eindelijk met de bouw van ons huis begonnen zijn moet ik ook eindelijk maar eens beginnen met echt opruimen. Een week of drie geleden hebben we intern verbouwd, zoals we dat hier noemen. B. slaapt nu alleen en E. en A. bij elkaar. Dit had verschillende redenen, maar daar ga ik nu niet op in. Wat wel fijn is is dat het logeerbed weg is van de zolder. Er staan nu een ledikantje, uit elkaar. De kast en een deel van de commode staan nog op de kamer van B. Daar hebben we zijn spullen ingedaan. In het nieuwe huis krijgt hij een andere kast. Tegelijk met de verhuissessie gooiden we een hoop weg, heerlijk! Maar we zijn er nog niet.. daarom ga ik er weer tegenaan! Misschien maar weer het 'elke dag een klusje' oppakken? Ik ga in ieder geval m'n best doen!


Heb je een instagramaccount? Volg me dan! Je kunt me vinden onder 'gezinsleven'.

Reacties

  1. Iedere dag een uurtje om op te ruimen uit te zoeken etc, MAAR met een eierwekker ;)
    Doet wonderen enne succes met opruimen.

    Ruby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pff en de helft gaat niet mee, maarre die kilo's gaan er echt wel af, zeker als je stopt met snoepen, dus komt goed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed dat je niet meer snoept! En dat zo net voor alle feestdagen.
    Ik ben op diezelfde manier een paar jaar geleden ook 10 kilo afgevallen. Ik helemaal happy, maar daarna werd ik weer zwanger en je raad het vast al. Alle kilo's zitten er weer aan. En het lukt me niet om weer te stoppen met snoepen. Balen!!

    Succes met alles uitzoeken en opruimen. Heb ik ook gedaan toen we gingen verhuizen. Dat is inmiddels bijna 8 jaar geleden en het is weer hard nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soms moet je de knop gewoon omzetten! Fijn dat je al een kilo kwijt bent!
    Instagram snap ik nooit zo goed. Al die foto's... best saai.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap, niet meer snoepen en dat nog volhouden ook! 'k Begin er ook regelmatig aan, maar houd het nooit lang vol....
    Hier zijn we ook flink aan het opruimen: iedere keer wat, geeft zo'n lekker gevoel: opgeruimd huis - opgeruimd hoofd!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!