Marktplaatsinkomsten mei 2016

Vandaag, op mijn verjaardag, alvast een update van de marktplaatsverkoop van de maand mei. De verkoop ging eigenlijk best goed! Ik verkocht voor 33,35 euro. Dat lijkt niet zoveel, maar vorige maand verkocht ik helemaal niets! Al met al zijn er toch weer 6 dingen weg uit huis. Er ging nog veel meer weg, maar dat waren vooral dingen die ik weggaf aan familie of via de weggeefhoek. 2 aangebroken flessen spiritus bijvoorbeeld, stond al jaren te verstoffen in de kast!


Dit verkocht ik:


Buggydrager 7,50 euro
Kookboek 5 euro
Blouse 2 euro
Vaas 10 euro
Tijdschrift 3,85
Dienblad 5 euro


Het totaalbedrag aan verkochte spullen in 2016 is: 334.30 euro. Dat is 66,86 % van wat ik uiteindelijk in 2016 wil verkopen. Kortom: we zijn aardig goed op weg!

Reacties

  1. Gefeliciteerd! En een hele fijne dag gewenst!!
    Je bent idd al netjes op weg met de marktplaats verkopen. Hier vlot het helaas niet zo :(.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag! Leuk dat het goed loopt via Marktplaats. Ik heb een paar weken terug wat spulletjes verkocht en vond het erg leuk om te doen. Ik zal het weer eens oppakken.
    De spreuk is idd helemaal waar!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met jou verjaardag,geniet van deze mooie dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! We wish you many more!!
    Gaat goed zeg, MP!
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie opbrengst! Ik ben deze week begonnen met opruimen en ga ook weer van alles op Marktplaats zetten. Ik hoop op net zo'n mooie opbrengst als jij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie spreuk op dat plaatje :-) En netjes hoor die MP inkomsten! Hier komt het er momenteel maar niet van om iets op MP te zetten, dus zijn de inkomsten daarvan nu ook nihil...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd! Voor je verjaardag en je marktplaats verkopen. Leuk extra'tje zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het supergoed van je, zelf heb ik geen geduld om mp verkopen te doen, moet het weg uit mn huis dan moet t meteen weg, kringloop heeft een goede aan mij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Te laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Mooi dat je zoveel hebt verkocht en waar een ander weer blij van wordt.
    Af en toe is die opruiming inderdaad nodig.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!