Verjaardag en Koningsdag!

Vorige week vierden we de verjaardag van A. 2 jaar alweer, wat gaat het snel! Omdat het al een drukke week zou worden besloot ik om maar wat makkelijks te verzinnen. Het werd een etagere met allerlei lekkers, zodat de visite wat vaker kon pakken.




Het werd een drukke dag. De visite besloot allemaal 's avonds te komen, dus werd het een beetje passen en meten, maar goed, het was gezellig!
A. is erg verwend met de bouwplaats van toet toet auto's, die hij van opa en oma kreeg:

Van ons kreeg hij een werkbankje, een aaifoon en autosleutels. Alles speelgoed uiteraard. Het resterende bedrag storten we op zijn bankrekening, speelgoed hebben we al zoveel!

Vrijdag vierden B. en E. koningsdag op school. A. en ik gingen even kijken:


Onderweg hadden we veel bekijks :-)

Zaterdag ging ik nog even de rommelmarkt op en scoorde 17 boekjes van Henri Arnoldus (daar zijn ze gek op hier!), een gereedschapskist voor de jongens, halli galli junior en Bram Brandweerauto voor A., (een toet toet auto!).
's Middags rommelde ik wat in huis en 's avonds gingen we met vrienden nog even een ijsje eten in Rhenen.

Het was gezellig, zeker weten, maar nu ben ik blij dat het weer 'gewoon' is.. nou ja, gewoon... de jongens hebben natuurlijk wel vakantie!

Heb jij nog wat leuks gevonden op de rommelmarkt?

Reacties

  1. wat heb jij een mooie bakfiets!zou mn dochter kei-jaloers op zijn,ze zou dat ook graag,maar hier in belgie zie je die weinig.
    en weer leuke spulletjes gevonden op de rommelmarkt,altijd leuk,ee!
    groeten debora

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Debora! Ik ben ook erg blij met m'n bakfiets!

      Verwijderen
  2. Je hebt per ongeluk een van de namen van je jongens voluit geschreven, geloof ik, dat was misschien niet de bedoeling? :-) Gefeliciteerd nog met zijn verjaardag!! Enne, kan hij inmiddels al lopen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeh! bedankt voor de tip Maggie! Bedankt voor je felicitatie! nee.. hij kan nog niet los lopen, maar het gaat wel steeds beter!

      Verwijderen
  3. Jawel, ik heb ook spulletjes gevonden op de vrijmarkt! Voor in ons nieuwe tuinhoekje wat decoratiemateriaal.
    Alsnog gefeliciteerd met je mannetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb helaas helemaal niets leuks gevonden. Het was vooral rommel : (

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!